یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده ناحیه نی ریز؛
بسیجیان و پاسداران ناحیه نی ریز به مناسبت هفته بسیج بصورت سازمان یافته و بصورت حلقه های صالحین و با لباس بسیجی در نماز جمعه این هفته شهرستان نی ریز شرکت کردند.

به گزارش تنویر؛بسیجیان و پاسداران ناحیه نی ریز به مناسبت هفته بسیج بصورت سازمان یافته و بصورت حلقه های صالحین و با لباس بسیجی در نماز جمعه این هفته شهرستان نی ریز شرکت کردند.

سرهنگ توکل در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: بسیج نماد آگاهی ، احساس مسئولیت ، اقتدار، عظمت ملی، خنثی کردن توطئه ها در همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و برخواسته از بطن مردم است.

وی با بیان اینکه پنجم آذر ،نقطه ی عطفی در نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: تفکر بسیجی در فرهنگ علوی،فاطمی،حسینی و عاشورایی ریشه دارد و نقطه ی اوج بسیج در صحنه ی عاشوراست. بسیج مختص همه اقشار جامعه است و نماد خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با هزاران بسیجی اظهار داشت: رهبر انقلاب بسیج را از پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب اسلامی برشمردند و بیان داشتند امام بزرگوار ما با تعلیم و الهام الهی، این شجره طیبه را پایه‌گذاری کرد و سرنوشت انقلاب را به دست جوانان سپرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قرار دارند، اظهار داشت: اگر جوان مومن و متدین کشور باروحیه بسیجی و انقلابی رشد کند قطعاً به فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد.بصیرت مورد تاکید مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) شامل این مهم نیز می شود که بسیجیان باید هوشیار و بیدار باشند که بتوانند نقشه های نفوذ دشمنان را برهم بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در خصوص انجام برنامه های فرهنگی بسیج در شهرستان اظهار داشت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم، برگزاری یادواره های شهدا ،آبروی محله افتخار کوچه، اعزام بسیجیان به مرقد امام خمینی(ره)، مشهد مقدس،اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران،اعزام تیم پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم، همکاری با دامپزشکی شهرستان در اجرای طرح واکسیناسیون طیور در 30روستا، برپایی موکب خادمان سید الشهدا(ع) شهرستان نی ریز،اسکان زائرین اباعبداله الحسین (ع)،برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی در روستا ها،برپایی پایگاه های فرهنگی در پارک ها و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری و … از جمله برنامه هایی است که بسیج و سپاه ناحیه نی ریز در این راستا انجام داده است.

وی در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی افزود:  سپاه ناحیه نی ریز از ابتدای سال تا کنون توانسته به متقاضیان اجرای طرح های اقتصادی وام ارائه دهد که مبلغ کل این وام ها بیش از ده میلیارد ریال است.

وی خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان شهرستان نی ریز با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسين علیه السلام ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع از منویات فرماندهی معظم کل قوا جهت عینیت بخشیدن به اقدام و عمل در مباحث اقتصاد مقاومتی برای کوتاه کردن دست نفوذ و استکبار به بهانه تحریم در بدنه انقلاب و نظام، آمادگی همه جانبه را برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها اعلام و تا آخرین قطره خون خود در حمایت محور مقاومت کوتاه نخواهیم آمد .

سرهنگ توکل در پایان اظهار داشت: به حول قوه الهی امروز بسیج به برکت خون شهدا و مقاومت مردم ایران و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد و باعث وحشت دشمنان شده است.



http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0107.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0033.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0235.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0202.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0177.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/DSC_0139.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: