کد خبر: ۹۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سردار یداللهی
سردار یداللهی یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم بسیجیان مدافع حریم ولایت گفت: دشمن اصلی آمریکا و آل سعود امروز بسیج مردمی می باشد.
وی در این مراسم که با موضوع تجمع بسیجیان حریم ولایت در مصلای نماز جمعه شمال غرب شیراز برگزار شده بود با بیان خاطراتی از جبهه های حق علیه باطل و کمک های غیبی به رزمندگان اسلام  در میدان های متفاوت بیان داشت:رعب خداوند در دل دشمن است که کل سیستم نظامی دشمنان را مختل می نماید و از هم می پاشند.
وی بیان نمود:با ایمان بودن،صداقت داشتن،معنویت و اعتقاد داشتن در طراحی ها می باشد که کمک های خداوند نصیب ما خواهد شد.
وی درادامه از حماسی بسیجیان در صحنه های متعدد گفت و تصریح کرد: امروز بسیج متعلق به کشور ما تنها نمی شود بلکه امروز شاهد جبهه های بیداری اسلامی در کشورهای مختلف هستیم که با الگوه قرار دان بسیج جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان و ظالمان ایستادگی می کنند.
سردار یداللهی افزود: ارموز دیوانه شدن آل سعود در بیدار اسلامی منطقه خصوصا یمن می باشد و رزمندگان یمنی که عاشق امام حسین(ع) هستند به خوبی مقابل آل سعود جنایت کار ایستادگی نموده اند.
وی در ادامه به برخی از برنامه های دشمنان در فضای مجازی را متذکر شد و خواستار متوجه بودن به برنامه های دشمنان در فضای مجازی در تیررس قرار دادن مسئولان ارزشی شد.
وی در پاین بسیج را از بدنه اصلی کشور دانست و قرار دادن الگوه شهدا در یاری نمودن ولایت گفت که چرا اگر شهدا امروز بودنند بهتر از گذشته در تابعیت از ولایت استقامت می کردنند و خواسته اصلی شهداء راه ولایت را غیرت ،عفت و حیاء متذکر شد
نام:
ایمیل:
* نظر: