شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۷:۳۹
کد خبر: ۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز خبر داد
فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: به مناسبت روز و هفته پاسدار، حدود 135 برنامه در رده‌های مختلف بسیج در شیراز برگزار می‌شود.

حمیدرضا گرامی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌هایی از جمله دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و تجلیل از پاسداران نمونه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی برگزار می‌شود.

حرکت نمادین از مجتمع شلمچه تا حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، برگزاری همایش مهدی‌شناسی، آذین‌بندی و فضاسازی مساجد و حسینیه‌ها، دیدار با جانبازان، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از جوانان برتر و رونمایی از طرح چادر کوثر از دیگر برنامه‌هایی بود که وی از برگزاری آن در همین هفته خبر داد.

وی عنوان کرد: کمتر از سه ماه پیروزی انقلاب نگذشته بود که امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال 58 فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند که با توجه به روز میلاد امام حسین (ع) و همگرایی و تاسی پاسداران به این اسوه ایثار و شهادت، این روز به‌نام روز پاسدار نامگذاری شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ابراز داشت: پاسداران در تمام دوران‌ها روحیه انقلابی داشتند و هرآنچه تا به امروز در این مجموعه مقدس اتفاق افتاده به واسطه روحیه جهادی نشات گرفته از تقوا و خودباوری است.

این مسئول با بیان اینکه مأموریت این نهاد مقدس حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است اضافه کرد: تا به امروز این نهاد مقدس با به کارگیری نیروی عظیم مردمی بسیج، در تمام عرصه‌های امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، سازندگی و ورزشی توانسته به خوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهد.

گرامی با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ادامه داد: آنچه در مجموعه سپاه و بسیج در سال جاری به عنوان مأموریت محوری دنبال می‌شود بحث تبیین گفتمان ولایت و رهبری در قالب نهضت روشنگری و آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی ارائه شاخصه‌ها بدون شائبه دخالت یا جانبداری از جریان، حزب و یا فرد خاصی است.

وی متذکر شد: با توجه به بررسی‌های میدانی، تلاش‌های فراوان دشمن برای انتخابات کشور ما، ناموفق بوده که امیدواریم حضور حداکثری و گسترده مردم در روز 24 خرداد ماه ناامیدی، ناکامی و یاس دشمن را به دنبال داشته باشد و برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت شود.

این مسئول اذعان داشت: مردم و بسیجیان همواره حماسه‌ساز بوده‌اند که در انتخابات پیش‌رو نیز حضور مقتدرانه بسیج و مردم را با روحیه جهادی شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در پایان اذعان داشت: وظیفه بسیج در انتخابات بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی جامعه است.

منبع:سپاه بقیه الله فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: