یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
سرهنگ توکل در نشست سرگروه های حلقه های صالحین؛
فرمانده ناحیه نی ریز:مفتخر هستیم که بسیج فرهنگیان شهرستان نی ریز در استان میدرخشد و اینها همه مرهون تلاشها و سخت کوشی های مدیر بسیج فرهنگیان، شورا و مجموعه ی پرتلاششان میباشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان نی ریز،جلسه ی به مناسبت هفته ی بسیج با حضور سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان در سالن کنفرانس اداره آموزش وپرورش شهرستان برگزار گردید.
بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله و نواختن سرود ملی  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ضمن تبریک هفته ی بسیج سخنانی در خصوص پیاده روی عظیم اربعین نمودند . سپس ایشان به چگونگی تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کردند و بیان داتند که در زمان امام خمینی (ره) جمعی خدمت امام مشرف شدند و گفتند که ما ۱۵ نفرانسان خوب و امام زمانی برای اداره انقلاب تربیت کرده ایم؛ امام فرمودند ما کسانی که مارک و برچسب دارند نمیخواهیم و در همان زمان بسیج مستضعفین را تشکیل دادند.
سرهنگ توکل گفتند، بسیج مجموعه ایی از بهترین افراد، مومن، متعهد ،پاک، معتقد، یکرنگ و در یک کلام بسیج بدنه ی فعال ملت است.وبه این نکته اشاره نمودند که شجره طیبه که میراث امام راحل (ره) است، ذات حضرت رسول و آلش میباشد و بسیج شجره طیبه، درخت تناور اسلام و مدرسه عشق است.
فرمانده ناحیه با توجه به چند دستاورد در مسیر اربعین و مقارن بودن آن با روحیات و اخلاقیات بسیج، به چند مورد
اشاره نمودند. ۱. خدمت درمسیر عراقی ها فخرشان و خیر و برکت درزندگیشان را خدمت به زوار میدانستند و خود بیان داشتند که یک سال کار میکنند و در ۱۰  روز اربعین خرج زوار میکنند به بهترین نحو، که بسیجیان نی این گونه اند. ۲. وحدت در این مسیر رفت و  آمد به راحتی صورت میگرفت و این وحدت بین دو کشور میباشد که وحدت رمز موفقییت بسیج میباشد. ۳. ایثار و فداکاری که ایثار و فداکاری در این مسیر موج میزد و هر کس به طریقی خدمت میکرد و بهترین دارایی های خودرو بذل و بخشش می نمودند و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری(مد) و نمایش این حماسه بزرگ و فداکاری ها رسانه های بیگانه پوشش خبری چندانی نداشتند و این نشان از ترس آنان میباشد. و شاهد فداکاری ها و ایثارهای بسیجی هادر ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم امروز بوده و هستیم. ۴. حجاب،عفاف،حیاء دراین راهپیمایی عظیم میلیونی همه کشورها از زن و مرد و پیر و جوان و خردسال درکنار هم با رعایت حجاب و عفاف صورت گرفت و این عزت شیعه و عزت بسیجیان میباشد که به این نحو برگزارشد. ۵. امنیت امنیت و عافیت دو نعمت هستند ک عافیت بدون امنیت ارزشی ندارد. به حول و قوه الهی مسئله بسیار مهم امنیت در کشور ما به بهترین شکل حاکم است.به گفته ی شیعیان پاکستانی که مشرف شده بودند اظهارداشتند که ما در مسیر زمانی که در کشور خودمان بودیم با سختیها و ناامنی های زیادی مواجه شدیم ولی زمانی که به مرزایران رسیدیم سجده شکر به جا آوردیم چرا که آرامش خاطر از امنیت ایران داشتیم، و اینها همه حاصل وجودنیروهای مومن وشجاع بسیجی میباشد که شهید شوشتری فرمانده این اصل را بنا نمودند.
وی در حین صحبتهایشان به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری(مد) اشاره نموده و تاکید داشتندکه حضرت آقا مسئله برجام را بیان نمودند و حجت را برهمه تمام کردند و با اقتدار فرموده اند که راضی نیستند.
سرهنگ توکل به فتنه ها اشاره نموده و بیان داشتند بعد از اینکه با جنگ سخت کاری از آنها بر نیامد به جنگ نرم پرداخته اند؛ آنها سیاستشان دیکته شده  وآماده است، کسانی که پای آبروی نظام ایستاده اند امریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای مرتج عربی میباشند که با وجودنیروهای بسیجی مومن و متعهد به حول قوه الهی شکست خواهندخورد، چراکه بسیج دردل همه ی کشورها خصوصاکشورهای همسایه نفوذکرده و پرچمدار دفاع از ارزش ها میباشد.وی اظهار داشتند مابسیجیان درهمه ی زمینه ها تابع امر رهبری هستیم و سرباز ولایت و باحفظ وحدت در جهت دفاع عمل میکنیم.
فرماندهی ناحیه در خاتمه از مدیریت آموزش وپرورش، مدیر بسیج فرهنگیان، هیئت همراه و دیگر مدعوین، سرگروه ها و مجموعه شورا تقدیر و تشکر ویژه نمودند و اظهارداشتند: مفتخر هستیم که بسیج فرهنگیان شهرستان نی ریز در استان میدرخشد و اینها همه مرهون تلاشها و سخت کوشی های مدیر بسیج فرهنگیان، شورا و مجموعه ی پرتلاششان میباشد.

درپایان خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان ضمن تشکر ازحضور جناب سرهنگ توکل و هیات همراه و دیگر میهمانان و بسیجیان ابراز تشکر خود و فرهنگیان بسیجی را از برگزاری نشست ها از سرهنگ توکل نمودند. 















نام:
ایمیل:
* نظر: