دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۸
به همت سپاه ناحیه خنج صورت گرفت:
به همت سپاه ناحیه خنج، مراسم جشنی بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در مسجد اهل البیت (ع) خنج برگزار شد.

به گزارش تنویر از خنج، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج، بمناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، مراسم جشنی به همین منظور در مسجد اهل البیت (ع) خنج برگزار شد. در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه ناحیه خنج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به حضار در مراسم خیرمقدم گفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اسلام نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج که سخنران برنامه بود گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند. انتخابات 24 خرداد که نماد حماسه سیاسی است با اعیاد شعبانیه همزمان است و این یک درس دارد.

اسلام نسب گفت: دشمنان ما در آن زمان تمامی تحریم ها را علیه امام حسین (ع) انجام دادند، هم تحریم سیاسی و هم تحریم اقتصادی. اما امام حسین (ع) مقابل دشمن ایستاد و شعار آزادی سرداد و فرمود: مرگ بهتر از سازش با دشمنان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت امام حسین (ع) دارای پیام است. پیام این بزرگوار این است که آزاده باشید و دلیلی که پاسداران و بسیجیان در مقابل این همه سختی ها و فشارها ایستاده اند همین است که اینها آزاده هستند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج ﺗﺄکید نمود: در حال حاضر دشمنان ما تصور کرده اند که فشارها و تحریم ها مردم را خسته کرده است. درسی که حضرت عباس (ع) در کربلا به ما داد چه بود؟ ایشان تمامی سختی ها را به جان خریدند و ثابت قدم ماندند و به همین دلیل الگویی شدند برای تمامی آزادی خواهان جهان.

حاج آقا اسلام نسب در پایان افزود: هر جا که بودیم، وظیفه ی ما این است که در مقابل دشمن بیدار باشیم و خاموش ننشینیم. با حضور گسترده خود در انتخابات 24 خرداد، باید بند دل دشمن را پاره کنیم و بار دیگر به آنها بفهمانیم که همیشه در مقابل ملت ایران شکست می خورند.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم، یکی از مداحان اهل البیت (ع) به مولودی پیرامون ولادت امام حسین (ع) پرداخت.


نام:
ایمیل:
* نظر: