آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خطاب به دکتر ظریف؛
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در پی برگزاری دو همایش توسط منافقین،نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه نوشتند.
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در پی برگزاری دو همایش توسط منافقین،نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه نوشتند.

متن این نامه به شرح زیر است:




بسم الله القاصم الجبّارین
سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ(منافقون6)

جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امورخارجه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

از زمان تولد  انقلاب اسلامی تا کنون ،به واسطه حق طلبی و حمایت از مظلومان،این نهال نوپا مورد حمله و گزند حیوانات درنده بسیاری قرار گرفته است.گروهک منافقین که در واقع بازیچه کشورهای مستکبر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است،از وقتی که با مخالفت امام روح الله آن حکیم الهی،در باج خواهی خود از انقلاب اسلامی مواجه شد،چهره پلید و واقعی خود را نمایان کرد. این گروهک به سرکردگی کثیف ترین افراد امثال مریم رجوی و با حمایت جنایتکار ترین کشورهای جهان از قبیل آمریکا،انگلستان و رژیم جعلی صهیونیستی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران با ترور حدود به 12000نفر از هم میهنان عزیزمان،تبدیل به منفورترین موجودات روی زمین در اذهان ملت ایران گردیدند.

در کمتر  از چهار ماه شاهد برگزاری دو همایش توسط این گروهک فاسد با عنوان های واهی بررسی حقوق بشر در کشور تروریست پرور فرانسه بوده ایم.

وزیر محترم خارجه ،از زمان محوریت قرار گرفتن سیاست لبخند در روابط بین الملل جمهوری اسلامی،متاسفانه شاهد افزایش گستاخی و جسارت طرف مقابل بوده ایم که نمونه اش همکاری کشورهای غربی به خصوص فرانسه در برگزاری این دو همایش می باشد.

آیا در سال آخر دولت تدبیر و امید با اینکه شاهد بدعهدی و دشمنی های فراوان طرف های غربی قرار گرفته اید،وقت آن نرسیده که مواضع انقلابی و تاثیرگذاری در مقابل چنین اتفاقاتی  از سوی آن وزارتخانه اتخاذ گردد؟!

به نظر می رسد با توجه به ، تبدیل شدن کشور فرانسه به جولانگاه گروهک جنایت کار منافقین،و عدم توجه آن کشور به تذکرات مکرر از سوی جمهوری اسلامی ایران،اخراج سفیر آن کشور و تعطیلی سفارت فرانسه در ایران کمترین عمل در مقابل اقدامات منافقانه دولت فرانسه می باشد.

جناب آقای دکتر ظریف در نظر داشته باشید که تمامی اقدامات ما در زمان تصدی مسئولیت مورد عنایت شهدای این مرز و بوم و قضاوت آینده گان قرار خواهد گرفت.باشد که با تصمیمات انقلابی ،نام نیکی از خود در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یادگار بگذاریم.

وسلام علیکم و الرحمه الله و براکاته

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: