آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خطاب به رئیس دانشگاه:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خطاب به رئیس این دانشگاه اعلام کرد:برگزاری جشن با موسیقی خلاف عرف و پایکوبی،دهن کجی به ریخته شدن خون شهدا است.
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رابطه با برگزاری جشن با موسیقی خلاف عرف و پایکوبی و انتشار تصاویر محمدخاتمی به رئیس دانشگاه نامه ای نوشت.


متن این نامه به شرح زیر است:

"و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون"
"و چون به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید گویند جز این نیست که ما اصلاحگریم"

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جهرم جناب آقای دکتر رحمانیان

  با سلام وتحیات

همانطور که مستحضرید رهبر معظم انقلاب گناه فتنه گران سال88 را نا بخشودنی می دانسته و طی سالهای گذشته بارها به تشریح خطا و گناه فتنه گران سال88 پرداخته اند. ایشان در سخنرانی های مختلف به 22 گناه نابخشودنی عوامل فتنه اشاره میکنند. پیش بردن جامعه به اغتشاش و ناامنی با ضربه به نظام جمهوری اسلامی ، ضربه به ملت، نابود کردن حادثه افتخار آمیز انتخابات88، تهمت زدن به نظام اسلامی، زمینه سازی برای آشوب، امیدوار کردن جبهه دشمن، ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی و ثبات ملت، تخلف از قانون،  قرار دادن کشور در لبه پرتگاه  گوشه ایست از خیانتهای سران فتنه و فتنه گران که در سال88 معظم له به آنها اشاره میکند.

ایشان در تاریخ 6/5/92 در دیدار با دانشجویان در مورد فتنه فرمودند:
"مساله اصلی این است که یک جماعتی در مقابل جریان قانون کشور به شکل غیر قانونی و به شکل غیر نجیبانه ایستادگی کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند، این را چرا فراموش میکنید؟ اما در این قضایا مساله اصلی گم نشود. در انتخابات سال 88 آن کسانیکه فکر میکردند تقلب شده چرا برای مواجهه ی با تقلب اردو کشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟

صد بار سوال کردیم، نه در مجامع عمومی،نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بود اما جواب ندادند. چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود، خب اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ کشور را به لبه ی پرتگاه بردند لیکن خدا نگذاشت، ملت هم بصیرت به خرج دادند."

بدون شک یکی از مصادیق این کلام عتابگونه رهبر معظم انقلاب شخص محمد خاتمی بود چرا که بعدها فایلی تصویری از وی منتشر شد که در جمع تعدادی از جوانان در جلسه ای پشت درهای بسته میگوید در انتخابات سال88 تقلبی صورت نگرفته است و من میگویم که تقلب شده است. خاتمی اما تا امروز هم حاضر به دنبال کتمان حقیقت است.

حال در شهری که به انفاس قدسی علمای بزرگی چون خاندان آیت اللهی ها، شهدایی چون ذوالفقار نسب ها و... که سینه چاک ولایت و نظام اسلامی بودند عطر آگین است، عده ای معلوم الحال که همفکران آنان هرشب در شبکه های امثال  BBC و VOA جلوی چشم ملت به جاسوسی و خیانت بر علیه نظام اسلامی مشغولند، در حال دست و پا زدن برای زنده کردن یک مرده ی سیاسی به نام محمد خاتمی هستند که به خوبی حس میکنید در عصری که نشریه کارگزارانی صدای قوچانی صراحتا رییس جمهور را دروغگو و روزنامه اعتماد الیاس حضرتی، روحانی را به نفاق و دورویی متهم میکند چاره ای جز زنده نگه داشتن خاتمی- حتی به شکل یک کاریکاتور- برای جلوگیری از ناامیدی بدنه اجتماعی این جریان باقی نمانده است. بدنه اجتماعی ای که در تعبیر یک عضو حزب منحله مشارکت پایگاه اجتماعی آقای روحانی ائتلافی است و از آن خودش نیست ولی در اختیار او قرار داده شده است تا پایان دوره ای که خواهد بود.

خاتمی حکم تنفس مصنوعی ضعیف و بی رمق به بدنه اجتماعی این جریان را دارد که بعد از یک سال اکنون خسته، سر خورده و ناتوان است و استراتژیست های آنها با تمام توان به دنبال نمایش دادن خاتمی برای پر کردن جای خالی شخصیت روحانی است.

ریاست محترم
حال نمایش دادن چهره این شخص ممنوع التصویر(مصوبه298شورای عالی امنیت ملی) و معلوم الحال و یکی از سران فتنه ،در نشریه آرمان وابسته به انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی جهرم چه توجیهی میتواند داشته باشد؟! شاید تمامی عوامل و طرفداران فتنه و تهمت زنندگان به نظام همانند محمود صادقی مصونیت نمایندگی دارند؟

ضمن اینکه این اقدام در روز دانشجو صورت گرفته و فلسفه روز دانشجو چیست؟روزی که سه تن از دانشجویان این مملکت پای استقلال و استکبار ستیزی،خون دادند.آیا انتشار عکس چنین شخصیت هایی،برگزاری جشن با موسیقی خلاف عرف و جشن و پایکوبی،توهین و دهن کجی به ریخته شدن خون شهدا به خصوص شهیدان دانشجو نیست؟

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: