آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت خاتمالانبیاء حضرت محمد (ص) و سلاله پاکش ، بنیانگذار مکتب فقه جعفری حضرت امام جعفرصادق(ع) را تبریک گفت .

سرهنگ پاسدار شمشاد محبی بمناسبت فرارسیدن هفته وحدتو سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امامجعفر صادق (ع) ، پیام تبریکی را صادرکرد .



در پیام جناب سرهنگ محبی آمده است :

سالها بود که زمین درحسرت باران حیاتبخشی می سوخت و درمان تشنگی، سیاهی و تیرگی خود را از آسمان آبی انتظار داشت. سالها بود که زمین به کویر خشک تعصبات و عقاید باطل و مرداب خرافات، تبدیل شده بود که ناگاه در شبی فراموش نشدنی، باران رحمت الهی شروع به باریدن کرد و زمین تشنه را سیراب ساخت و گُلی زیبا بنام خاتم الانبیاء٬ خیر المرسلین ٬حبیب اله العالمین٬ طبیب القلوب المومنین٬ پیامبرعطوفت، رافت و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) درکویر حجاز، شکوفا شد. تولد او، عطردل انگیز ایمان را به مشام مشتاقان رساند و چشمه های جوشان معرفت را در سینه ها،جاری ساخت .

اینجانب آغاز هفته وحدت را خدمت مقام معظم رهبری حضرتامام خامنه ای(مدظله العالی)، تمامی بسیجیان و مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان فیروزآباد تبریک و تهنیت می‌گویم .


نام:
ایمیل:
* نظر: