آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
در این دوره آموزشی که مسئولین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات به عنوان راویان فرهنگی پایگاه های مقاومت حضور داشت آموزشهایی درخصوص نحوه اجرای برنامه های مفید فرهنگی در مقابل هجمه همه جانبه دشمن به این بسیجیان داده شد .
در این دوره اموزش که با موضوعات :پیشرفت و کارامدی با انقلابی گری ،امنیت با  تاکید بر انقلابی گری و.. به مدت سه ساعت با حضور  مسئولین فرهنگی  پایگاه های شهرستان برگزارشد ،سرگرد غلامیان مسئول فرهنگی سپاه ناحیه فیروزاباد ، هدف  دشمنی دشمنان خصوصا امریکا و هم پیمانانش با ما را  تضعیف روحیه انقلابی گری بین جوانان و احاد مردم ما دانست و تاکید کرد  اینکه پس از سالها بعد از جنگ تحمیلی شاهد پپیشرفت ها ی چشم گیر در عرصه های مختلف هستیم ناشی از تداوم روحیه انقلابی گری بین مردم است و این مهم راز بقای انقلاب اسلامی هست و خواهد بود .
سرهنگ محبی نیز با بیان اینکه هنوز انطور که  که باید وشاید نتوانسته ایم نعمت های انقلاب اسلامی را شکر کنیم  و دست اوردهای ان را به نسل امروز منتقل کنیم افزود:امنیتی که امروزه در کشور شاهد ان هستیم در هیچ کجای دنیا با وجود این همه کینه توزی و دشمنی دشمن علیه وکشور ما دیده نمیشود و این مهم ثمره انقلاب عظیم اسلامی ،خون شهدا و همچنین روحیه انقلابی گری پاسداران مرزهای این سرزمین است.
وی در ادامه ضمن ارزوی موفقیت برای دولت به کمکهای سپاه به دولت اشاره  کرد و گفت هر کجا که دولت از خود ضعف نشان دهد دشمن خیال باطل میکند و یاوه گویی میکند که باید به نکته توجه ویژه شود و فضا رو به گونه ایی نکنیم که دشمن گستاخی کند و در مقابل گستاخی دشمن با تمام قوا بایستیم.
حجت الاسلام قنبری نیز در بخش دیگری از این کلاس که به  آسیب شبکه های مجازی اختصاص داشت گفت: شبکه های مجازی از ابتدای فعالیتشان به منظور جمع آوری اطلاعات و نفوذ در فرهنگ و اعتقادات کاربران و تضعیف و تخریب اعتقادات آنان راه اندازی شده است و این هدف اولیه تمامی شبکه های اجتماعی است که به نحوی وابسته به استکبار جهانی می باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر: