آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: هسته های مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ها و قرارگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نواحی بسیج دانشجویی تشکیل شود.

داود گودرزی در دوره عرضی و توجیهی کادر نواحی بسیج دانشجوبی منطقه 3 کشور که به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد با تاکید بر هم افزایی و استفاده از ظرفیت همدیگر در نواحی بسیج دانشجویی و انتقال تجربیات به یکدیگر اظهار داشت: مسئولان و مدیران نواحی بسیج دانشجویی ارتباط و تعامل تشکیلاتی قوی با هم داشته باشند.

وی، خدمت و فعالیت در بسیج دانشجویی را ارزشمند توصیف و تصریح کرد: چتر باز بسیج دانشجویی  باید معنا پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: برخی افراد و جریانات به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور به ویژه در دانشگاه ها و 16 آذر امسال بودند اما بسیج دانشجویی در 16 آذر پاسخ محکمی به آن ها داد چراکه این تشکل دانشجویی برنامه های خوب و گسترده ای را به صورت کمی و کیفی برگزار کرد و موضع گیری های شایسته، انقلابی و به هنگام داشت.

گودرزی با بیان اینکه ملت ایران از آمریکا متنفر است، به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در حلب اشاره و آن را بزرگ  توصیف کرد و ادامه داد: نتایج مذاکرات و تعامل با غرب از طرفی و ایستادگی و مقاومت از طرف دیگر مرور و بررسی شود.

وی افزود: در سال جاری بیش از 25 هزار دانشجو از طریق بسیج دانشجویی در پیاده روی اربعین شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر تشکیل هسته های مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ها و قرارگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نواحی بسیج دانشجویی گفت: قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین در نواحی، امور جنبشی، مطالبه گری و گفتمان سازی را دنبال کند.

گودرزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بالای دانشجویان خواهر در بسیج دانشجویی دانشگاه ها، خطاب به کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه 3 کشور یادآور شد: جوانان انقلابی استان ها و فارغ التحصیلان بسیج دانشجویی شناسایی، سازماندهی و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی کشور بر تشکیل ستاد کنگره شهدای دانشجو و راهیان نور به صورت فعال در استان ها تاکید و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع معضلات اجتماعی را بالا ببرد.

گودرزی در ادامه با تاکید بر جهاد روشنگری ادامه داد: جلسات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها به صورت جدی و فعال تشکیل شود.

در این دوره کمیسیون های تخصصی با حضور مدیریت های بررسی و تحلیل، علمی، فضای مجازی، طرح و برنامه، سازندگی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، بازرسی، خواهران، دبیران قرارگاه شهید زین الدین، مسئولان نمایندگی ولی فقیه و برسی و پیگیری نواحی بسیج دانشجویی منطقه 3 کشور برگزار شد.

کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه 3 کشور همچنین با حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با این امامزاده واجب التکریم تجدید میثاق کردند.

بازدید از مکان های تاریخی حافظیه و سعدیه از برنامه های دیگر دوره کادر نواحی بسیج دانشجویی بود.

این دوره با حضور مسئولان و مدیران نواحی بسیج دانشجویی استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار شد.

نشست تخصصی و صمیمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس نیز برگزار شد.

نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس و دانشگاه شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: