کد خبر: ۹۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
رئیس سازمان بسیج اساتید:
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: مدیری که مانند پادشاه‌ها به کارخانه‌ها سر بزند و دستی برای کارگرها تکان دهد، به درد جامعه اسلامی نمی‌خورد و باید مانند فرماندهان جنگ جلو سرباز خود قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید فارس، سهراب صلاحی پیش از ظهر امروز در همایش شورای عالی اقشار و نخبگان بسیج که با موضوع "الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت جهانی" در تالار امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: ایران کشوری است که با یک درصد جمعیت دنیا، 7 درصد منابع را در اختیار دارد و نباید ناتوانی خود را به برجام گره بزنیم. اگر یک دولت جهادی داشتیم که یک قطره نفت صادر نمی‌کرد و تنها با تکیه‌ بر توان داخلی و به‌کارگیری متخصصان خودمان مسائل اقتصادی را حل می‌کرد، به‌یقین مشکلات کشور حل می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در برجام هزینه‌های بسیاری را متحمل شد و در پایان نیز همگان دیدند که آمریکا چگونه پیمان‌شکنی کرد، به پرکردن قلب راکتور اراک با بتن اشاره و تصریح کرد: در این زمینه به حرف انسان‌های انقلابی گوش ندادیم و ثمره زحمت دانشمندی مانند شهید شهریاری را به باد دادیم، باید منتظر چنین روزی نیز می‌بودیم.

وی ادامه داد: با 20 میلیارد تومان می‌توان یک پالایشگاه در کشور ساخت و جمع بزرگی از متخصصان را در آن مشغول کرد اما اینکه چرا دولت اراده‌ای برای تکیه‌بر توان داخلی ندارد، خدا می‌داند.

صلاحی با اشاره به اینکه برای رسانده کشور به قله‌های پیشرفت، نیاز به یک دولت انقلابی و جهادی داریم، بیان کرد: مدیری که مانند پادشاه‌ها به کارخانه‌ها سر بزند و دستی برای کارگرها تکان دهد، به درد جامعه اسلامی نمی‌خورد و باید مانند فرماندهان جنگ جلو سرباز خود قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اشتباهات مکرر دولت در باج‌دادن به آمریکا گفت: کشوری با ظرفیت‌های بسیار مانند ایران نیازی به آمریکا نداشت که در برابر آن کوتاه بیاید، اما مسئولان دولت، به آمریکا اعتماد کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری است که با یک درصد جمعیت دنیا، 7 درصد منابع را در اختیار دارد و نباید ناتوانی خود را به برجام گره بزنیم. اگر یک دولت جهادی داشتیم که یک قطره نفت صادر نمی‌کرد و تنها با تکیه‌ بر توان داخلی و به‌کارگیری متخصصان خودمان مسائل اقتصادی را حل می‌کرد، به‌یقین مشکلات کشور حل می‌شد.

صلاحی با تاکید براینکه برای اینکه کشور را به قله‌های پیشرفت برسانیم، نیاز به یک دولت انقلابی و جهادی داریم، خاطرنشان کرد: مدیری که مانند پادشاه‌ها به کارخانه‌ها سر بزند و دستی برای کارگرها تکان دهد، به درد جامعه اسلامی نمی‌خورد و باید مدیران امروزی همانند فرماندهان جنگ جلو سرباز خود قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه امروز تنها راه اصلی نجات کشور تکیه‌بر توان داخلی است، گفت: اگر یک مدیریت جهادی در کشور حاکم شود، تمام مشکلات اقتصادی با تکیه‌ بر توان داخلی قابل‌حل است.

وی تصریح کرد: اینکه مشکل ازدواج جوانان، اشتغال، آب و هوا و همچنین  سایر موضوعات و مشکلات موجود در کشور را به امضای قرارداد برجام گره زدیم، یک اشتباه تاریخی بود که نتیجه آن را نیز مسئولان دولت دیدند و هیچ اتفاق ویژه‌ای نیفتاد.

رئیس سازمان بسیج اساتید در ادامه سخنانش پیرامون سیاست‌های خطرناک دولت آمریکا برای آینده ایران اظهار داشت: آن‌ها اگر قدرت حمله به ایران را داشتند یک‌لحظه تعلل نمی‌کردند، درحالی که توان نظامی و مدیریت انقلابی مقام معظم رهبری جلو آن‌ها را گرفته است. 

صلاحی با اشاره به اینکه آمریکا نقشه ضعیف کردن ایران را در سر دارد تا با از کار انداختن توان نظامی ما ضربه نهایی را وارد کند، افزود: آن‌ها از قدرت ایران در منطقه هراس دارند و به شکل‌های گوناگون درصدد نفوذ به کشور هستند و باید امروز بیش از گذشته هوشیار باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: