آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
در جلسه ای که به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه توسط بسیج دانشجویی برگزار شد حجت السلام هاشمی امام جمعه فیروزآباد زاده به بیان مطالبی درخصوص چگونگی حفظ وحدت بین حوزه و دانشگاه پرداختند .
حجت السلام هاشمی زاده گفت: ما چون با خدا هستیم پیروزیم و خدا با هر جامعه ای باشد، آن جامعه پیروز است و خدا با این نهضت است ولی همه اقشار باید در تمامی سطوح وحدت داشته باشند و اگر وحدت نداشته باشند دشمن نفوذ خواهد کرد والان 37 سال است که دشمن درصدد نفوذ است و اگر وحدت در بین اقشار مختلف جامعه از بین برود دشمن نفوذ خواهد کرد. و این وحدت و اخوت باید در سطح دانشگاهها و حوزه های باید حفظ شود.

همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه فیروزآباد، مدیر حوزه علمیه و ریاست دانشگاه پیام نور در نمازخانه دانشگاه پیام نور فیروزآباد برگزار شد.

حجت السلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه از یکدیگر جدا نیستند همه دریک سطح واحد هستند وباید در مقابل دشمن بایستند گفت: یکی از مکان هایی که دشمن برای تصرف آن تلاش می کند حوزه و دانشگاه است زیرا خوراک فکری جامعه در این دو نهاد تامین می شود و حوزه و دانشگاه مرکز فکر هر کشور اسلامی است.

 وی در ادامه افزود: دشمن در دوران پهلوی از فرصت ها استفاده کرد و حوزه و دانشگاه را تسخیر کرد ولی با پیروزی نظام اسلامی معادلات فکری آنان بهم خورد و با نام گذاری سالروز شهادت شهید مفتح توسط امام خمینی (ره) به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه، وحدتی در  بین این دو نهاد ایجاد شد و جلو این غارت گری های دشمن گرفته شد.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به نفوذ دشمن در منطقه و آشوب های ایجاد شده در کشور های همسایه بیان کرد: دشمن از زمانی که فهمیده است نمی تواند در حوزه و دانشگاه نفوذ کند به جان کشورهای منطقه افتاده است و در بندنه کشور ها در حال جمع آوری عوام است و الان کسانی که در سوریه و عراق تحت فرمان آمریکا هستند اینها کسانی هستند که بوی از علم نبرده اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: ما چون با خدا هستیم پیروزیم و خدا با هر جامعه ای باشد، آن جامعه پیروز است و خدا با این نهضت است ولی همه اقشار باید در تمامی سطوح وحدت داشته باشند و اگر وحدت نداشته باشند دشمن نفوذ خواهد کرد والان 37 سال است که دشمن درصدد نفوذ است و اگر وحدت در بین اقشار مختلف جامعه از بین برود دشمن نفوذ خواهد کرد. و این وحدت و اخوت باید در سطح دانشگاهها و حوزه های باید حفظ شود.



فیروزنا
نام:
ایمیل:
* نظر: