آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
دوره تربیت و تعالی مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت خواهر به آموزش و بخث در مورد موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فتنه و اسباب و ابزارهای فتنه گران پرداخته شد .

دوره تربیت وتعالی و گردهمایی سیاسی مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت در محل نمازخانه سپاه ناحیه فیروزآباد با شرکت فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج خواهر برگزار گردید .

ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علی حسن زاده مدیر حوزه علمیه قم پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر  به تفصیل سخنرانی نموده و اهمیت آنرا از دیدگاه قرآن و روایات یادآوری و به سئوالات مختلف فرماندهان در این موضوع پاسخ دادند .

سپس حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شریفی  به تشریح موضوع فتنه و اسباب و ابزارهای فتنه گران اعتقادی و سیاسی جهت انحراف افکار عمومی و وارونه جلوه دادن حقایق و و ترویج منکرات سیاسی و دینی و فرهنگی  در فضای مجازی و رسانه ها پرداخته و خواستار افزایش معرفت و بصیرت مردم و بسیجیان و فرماندهان  جهت  مقابله با فتنه گران و جلوگیری از نفوذ و ضربه دشمن به اسلام و انقلاب اسلامی ایران گردید .

در پایان سئوالات و شبهات مختلف اعتقادی و سیاسی و فرهنگی فرماندهان پایگاهها مطرح و پاسخهای لازم توسط اساتید ارائه گردید و مراسم پس از پذیرایی با صلوات برمحمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت .

این دوره و مراسم توسط مسئول عقیدتی و  سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید .






نام:
ایمیل:
* نظر: