یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
به همت بسیج فرهنگیان نی ریز؛
مهندس مومن نسب در چهار نوبت جداگانه با دانش آموزان و خانواده ها، یک نوبت با فرهنگیان و یک نوبت نیز در شهر مشکان سخن گفتند و با بیان داستانهای واقعی از اتفاقاتی که برای افراد در فضای مجازی افتاده و در فضای واقعی به حوادث و اتفاقات بسیار دردناک ختم گردیده اشاره کرد.
سلسله همایش های امر به معروف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی با حضور کارشناس ارزشمند کشوری جناب آقای مهندس مومن نسب در شهرستان نی ریز برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان نی ریز: این سلسله همایش ها در طی دو روز  23 و 24 آذر ماه و در ۶ نوبت با حضور بیش از 6000 هزار نفر از فرهنگیان، خانواده ها و دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم در محل مصلای نماز جمعه نی ریز و شهر مشکان با موضوع آسیب های فضای مجازی برگزار گردید.
مهندس مومن نسب با بیان اینکه آسیب های اجتماعی استفاده از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر كسی پوشیده نیست و با گرایش روز افزون به استفاده از فضای مجازی همگی شاهد پیامدها و آثار نامطلوب آن در جامعه هستیم پس ضروری است با تقویت برنامه های آموزشی و ارائه واقعیت از اثرات مخرب و ویرانگر آن در جامعه کاست.
ایشان در چهار نوبت جداگانه با دانش آموزان و خانواده ها، یک نوبت با فرهنگیان و یک نوبت نیز در شهر مشکان سخن گفتند و با بیان داستانهای واقعی از اتفاقاتی که برای افراد در فضای مجازی افتاده و در فضای واقعی به حوادث و اتفاقات بسیار دردناک ختم گردیده اشاره کرده و تاکید بر مراقبت و نظارت خانواده ها و فرهنگیان و دانش آموزان بر ورود به فضای مجازی بخصوص استفاده از واتس آپ ، تلگرام ، وایبر ، تانگو و دیگر نرم افزار های ارتباطی فضای مجازی نمودند و بیان داشتند: امروز اعتیاد به فضای مجازی به آنجا رسیده که افراد با تلفن همراه به رختخواب می روند و با تلفن همراه از خواب بیدار می شوند و این دامی که طراحان فضای مجازی برای افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده اند.
شایان ذکر است که این همایش ها به همت بسیج فرهنگیان، آموزش و پرورش (معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کارشناس انجمن اولیا و مربیان) به منظور اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه بویژه فرهنگیان ، خانواده ها و دانش آموزان در راستای کاهش و پیشگیری از خطرات آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و برگزار گردید.




http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/5.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/11.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_7271.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_7276.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/q0kb_img_7229.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/uiia_img_7066.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: