پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
این مراسم روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت 9 صبح و از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و به طرف میدان صاحب الزمان(عج) این شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان  ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی و تاکید بر پاسداشت این روز بزرگ و فراموش ناشدنی اظهار داشت: حماسه 9 دی؛ نماد بصیرت، ولایتمداری و همچنین نشانگر اوج روحیه انقلابی گری مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است و هیچ گاه از حافظه تاریخی ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی پس از ماهها تحمل آشوب های سال 88 و صبر انقلابی در قبال فجایع فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان که قصد براندازی نظام مقد س جمهوری اسلامی که ثمره خون پاک شهداء و مجاهدت های امام راحل و مقام معظم رهبری است، داشتند با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی عظیم و تاریخی نهم دی ماه ضمن اعلام برائت از فتنه و فتنه گران بار دیگر بر حمایت قاطع و استوار خویش از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سایه سار تبعیت از ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن این حماسه بزرگ انقلابی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای گسترش بصیرت افزایی و حفظ روحیه انقلابی، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان سروستان همزمان و همگام با سراسر ایران اسلامی روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم بصورت راهپیمایی و با حضور عموم مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان آغاز و سپس با تجمع در میدان صاحب الزمان(عج) سروستان و ایراد سخنرانی توسط سردار عروج، یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

غلامعلی احمدی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از عوم مردم ولایتمدار سروستان جهت شرکت در این مراسم گفت: شرکت در این مراسم به معنای تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری است و قطعا شاهد حضور پرشور و با نشاط مردم انقلابی سروستان خواهیم بود.

خاطرنشان می شود مراسم راهپیمایی یوم الله 9 دی؛ روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت 9 صبح و از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و به طرف میدان صاحب الزمان(عج) این شهرستان ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: