آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
همزمان با فرا رسیدن ایام الله نهم دی ماه سپاه ناحیه فیروزآباد اقدام به انتشار بیانیه ای بدین مضون نموده است :

در ایامی که غبار فتنه بزرگ سال 1388 کشور را فرا گرفته بود و دشمنان خارجی و داخلی و فریب خوردگان و دنیا طلبان همگی متحد شده و برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار و ذوق زده شده بودند ، بار دیگر دست قدرت ا لهی از آستین ملت بیرون آمد و مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی همانند سیل خروشان و توفان درهم شکننده منافقان به خیابانها آمدند و با تمام وجود از اسلام و قرآن و نظام اسلامی دفاع نمودند و بار دیگر وفاداری خود را به امام خمینی (ره) و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ، امام خامنه ای(مد ظله العالی) اعلام نمودند و مشت محکمی به دهان تمامی یاوه گویان خارجی و داخلی به بهانه تقلب در انتخابات زدند و آنها را سر جای خود نشاندند . حماسه 9 دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران روز تجلی غیرت دینی ملت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیتهای نهفته در لایه های فتنه سال 88 به شمار میرود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت .

بار دیگر به دشمنان و ایادی استکبار و منافقان داخلی و تمامی فریب خوردگان و دنیا طلبان و دین به دنیا فروشان و اشخاص و شخصیتهای سیاسی فرصت طلب و بی بصیرت اعلام میکنیم که ملت شجاع و بابصیرت و با غیرت و در یک کلمه بسیجی ایران اسلامی ، گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در هر زمان و مکان که نیاز باشد برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و در صحنه حاضر و هوشیار است و دشمنان غافل و نادان هرگز نخواهند توانست در رسیدن به مقاصد شوم خود و ضربه زدن به این انقلاب موفق شوند و در تمامی عرصه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی و ....... شکست خواهند خورد .

مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت حماسه 9 دی سال 88 فرمودند : حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را برهمه تمام کرد ... هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند دست خدای متعال را ، دست قدرت را ، روح ولایت را روح حسین بن علی (ع) را میبیند . 9 دی نیاز لحظه ها بود . مطمئن باشید 9 دی در تاریخ ماندگار شد .

این روز بزرگ و ماندگار وتاریخی و حماسه بزرگ ملت ایران را به آقا امام عصر (عج) و نایب ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت میگوییم و آن را گرامی میداریم .

در پایان ما پاسداران و بسیجیان و نیروهای انقلابی و ایثار گر مواضع انقلابی خود را به شرح ذیل اعلام مینماییم :

1- بیعت واطاعت محض از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و قرار دادن فتنه به عنوان خط قرمز برای همه از اصول اساسی همه علاقه مندان به نظام میباشد .

2- عده ای دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه جلوه دادن فتنه گران و سران فتنه هستند که نشان از دستهای پشت پرده دارد که تلاش میکنند تافتنه 88 و خیانتی که به رای ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند ، برخی صاحبان تریبونها و مناصب سیاسی بدانند ، فتنه فراموش شدنی نیست و گناه بزرگ زیر سئوال بردن اصل انتخابات قابل تطهیر نیست و سران فتنه نجس سیاسی هستند .

3- مساله حصر سران فتنه رافت و عطوفت نظام اسلامی است که به منظور پیش گیری از ادامه فتنه آنها صورت گرفته است لیکن از قوه قضاییه و سایر نهادهای مسئول درخواست میکنیم نسبت به محاکمه سران فتنه به جرم محاربه با نظام اسلامی و ایراد خسارت به نظام اسلامی و مردم و زمینه سازی شهادت دهها نفر از بسیجیان و مردم عادی را در آشوبها و اغتشاشات و تجمعات خیابانی توسط منافقین اقدام نموده و مجازات نمایند .

4- شرایط بین المللی و منطقه ای به گونه ای حساس در حال رقم زدن دنیای جدید است که میتواند برای آینده دنیای اسلام و انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و سرنوشت ساز باشد ، برتمامی احزاب و جناحها و گروهها و شخصیتهای سیاسی و دولت محترم لازم است با حفظ انسجام داخلی از اتلاف انرژی نظام اسلامی دوری نموده وفضا رابرای صدور انقلاب اسلامی فراهم نمایند و بجای تمرکز برمذاکرات هسته ای و برجام و گره زدن حل مشکلات کشور بر آن با حمایت و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی و تدابیر امام خامنه ای زمینه حل مشکلات اقتصادی واجتماعی فرهنگی مردم را فراهم نموده و در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان و رسیدگی به معیشت مردم پاسخگو باشند .

5- حضور برخی فعالان فتنه سال88 در مناصب دولتی نقض روح اعتدال گرایی دولت محترم است ، لذا به مسئولان محترم دولت توصیه میشود ضمن اعلام برائت از فتنه گران و عملکرد ناصواب آنها برای تخریب و ضربه به نظام اسلامی به هیچ عنوان از فتنه گران در مناصب دولتی و مدیریتی در هر سطحی استفاده نشود چرا که استفاده از این افراد خیانت به شهدا و امام و رهبری میباشد .

6- از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست میشود که با بررسی و نظارت برعملکرد مدیران حوزه انتخابیه خود و روشنگری در میان مردم ، فعالیتهای فتنه گران را رصد نموده و را ه نفوذ فتنه گران و تصدی مناصب دولتی را مسدود نمایند .

7- در پایان با قاطعیت و جدیت تاکید مینماییم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها راه گشای امور کشور تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) میباشد و آحاد مردم و مسئولان قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به رحمت واسعه خداوند متعال براین راه نورانی اعلام استواری مینماییم .

(والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته )

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد سیاسی

نهم دی ماه سال 1395 هجری شمسی برابر با 29 ربیع الاول سال 1438 هجری قمری

نام:
ایمیل:
* نظر: