کد خبر: ۹۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز :
سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در نشست بصیرتی ویژه 9 دی گفت : راه نجات کشور از مشکلات سازش با آمریکا نمی باشد.
سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسمی که به مناسبت هفته بصیرت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در  شهرک گلستان برگزار شد بیان نمود: رمز پیروزی و عامل اصلی پیروزی انقلاب در مواجه با خطرات و مشکلات  ، حضور مردم  در صحنه می باشد و تا زمانی که مردم در صحنه باشند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .


وی  در ادامه صحبت هایش افزود برخی مغرضانه یا از روی ناآگاهی تلاش می کنند این تفکر که راه حل مشکلات در مذاکره و ارتباط با برخی کشورهاست را در جامعه اشاعه دهند اما این تفکر غلط است ، پیش از انقلاب که با همین کشورها رابطه داشتیم ، عقب مانده بودیم و نقش مصرف کننده برای کالاهای این کشور ها را داشتیم ، اما امروز و با وجود تمام دشمنی ها و تحریم ها به برکت انقلاب اسلامی در علوم مختلف از جمله پزشکی ، انرژی هسته ای ، لیزر ، نانو و ... سرآمد دنیا هستیم و آینده کشور نیز روشن و امیدبخش است ، در حقیقت باید گفت مدیریت جهادی و توجه بیش از پیش به مسئله فرهنگ راه حل مشکلات است .


سرهنگ حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب،هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها ، پایبندی به استقلال کشور،حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و تقوای دینی و سیاسی شاخصه های انقلابی گری ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.


وی در پایان تصریح نمود : باید از فتنه های تاریخ و حوادث گذشته درس بگیریم و این را نیز باید بدانیم که دشمنان در انتخابات به دنبال استفاده از احساسات مردم و دوقطبی کردن کشور هستند
نام:
ایمیل:
* نظر: