شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۴:۲۹
کد خبر: ۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع):
مصاحبه ای بمناسبت 9 دی توسط مرکز فضای مجازی شباب حوزه 4 بلال(ع) با فرمانده حوزه پاسدار محمد حسن دوکوهکی انجام پذیرفت.
بمناسبت 9 دی، روز شکست فتنه گران داخلی و خارجی در مقابل ملت شریف جمهوری اسلامی ایران، مصاحبه ای توسط مرکز فضای مجازی شباب حوزه 4 بلال(ع) با فرمانده حوزه، پاسدارمحمدحسن دوکوهکی انجام پذیرفت.

دوکوهکی در گفتگو با مسئول شباب حوزه گفت: در روز عاشورا، روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با آمدن در خیابان ها و سوت و کف زدن و هلهله کردن و همچنین به آتش کشیدن چادر هیئات مذهبی و حتی قرآن به تمام دنیا اوج پستی و بی شرمی خود را نشان دادند.
هدف آن ها نه تنها براندازی حکومت بلکه از بین بردن اسلام بود.

متن کامل مصاحبه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض سلام و ادب و احترام به ساحت مقدس قطب عالم امکان آقا حجه بن الحسین مهدی ( روحی فدا ) و سلام بر نائب بر حق ایشان آقا سید علی خامنه ای و به همه ی بسیجیان جان برکفی که از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ی صحنه ها و برهه های زمانی دفاع می کنند و همچنین تشکر از شما که این مصاحبه را ترتیب دادید.


نظر شما در مورد رویداد مهم 9 دی سال 1388 و اتفاقاتی که در آن بازه زمانی اتفاق افتاد چیست؟

همان طور که خود شما اطلاع دارید از زمانی که نهضت حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد و با یاری خداوند متعال و کمک مردم حکومت 2500 ساله استبداد و استعمار و سلطه گر شاهنشاهی که دست نشانده و جیره خور آمریکا و انگلیس و همچنین تحت تاثیر از دولت های مختلف بود و در نهایت درخواست آن ها حفظ ماهیت و امنیت اسرائیل کثیف بود لذا با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و با هدایت های ایشان انقلاب پیروز شد و حکومتی که مدنظر خدا و مردم بود، یعنی جمهوری اسلامی، جمهوری که احکام و دموکراسی آن بر اساس اسلام باشد تشکیل شد.

وی ادامه داد: ما در کشور بطور چرخشی هر مدتی یک انتخابات را داشته ایم که و این بزرگترین نشانه برقراری دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.با توجه به وجود طیف های مختلف سیاسی، تفکرات مختلف سیاسی همانند اصلاح طلب و اصول گرا نیز در حکومت جمهوری اسلامی ایران وجود دارند. نکته قابل توجه اینجاست که بر اساس سنوات گذشته هر دولت جدید از نظر تفکرات سیاسی با دولت قبل از خود مخالفت هایی داشته که این نشان دهنده سالم بودن و صیانت از آرا مردم در انتخابات مختلف می باشد.

یکی از این انتخابات، انتخابات دور دهم ریاست جمهوری ایران اسلامی در خرداد ماه سال 1388 اتفاق افتاد که در این انتخابات طیف مقابلی که خود را اصلاح طلب میدانستند و متاسفانه بویی از اصلاح نبرده بودند با هدایت های اشتباه مسئولین و نماینده های خود، قبولی خود را در انتخابات الزامی میدانستند و در غیر اینصورت به انتخابات برچسب تقلب میزدند.

خب این حرف باطلیست، هنوز صندوق های آرا در حال شمارش و حتی برخی از ستاد های انتخاباتی در حال اخذ آرا از مردم بودند، نماینده این طیف با انجام مصاحبه ای پیروزی در انتخابات را به خود و حامیان خود تبریک میگوید.

دوکوهکی با اشاره به بحث براندازی حکومت ها در انقلاب های رنگین در سراسر دنیا که رنگی را به عنوان سمبل قرار میدهند گفت: آن ها نیز با توجه به ارق مردم نسبت به رنگ سبز که نمادی از سادات میباشد متاسفانه این رنگ را نماد خود قرارداده و جنبش سبز را تشکیل دادند، باصراحت اعلام میکردند در صورت عدم پیروزی آن ها در انتخابات پس در این انتخابات تقلب شده است.

با فرض این که تقلبی هم صورت گرفته بود، رفتار آن ها رفتاری کاملا اشتباه بوده است زیرا در کشور جمهوری اسلامی ایران قانون بر جامعه حکم فرماست و کلیه دستگاه های اجرایی کشور آماده رسیدگی به این مسئله بودند. این کار اشتباهی است که بدون توجه و اهمیت به قوانین کشور فقط بخاطر نظر خود اقدام به برهم زدن کشور و به اموال عمومی مردم، بیت المال، ناموس و جان مردم تعرض کنند.

آن ها باتوجه به رسیدگی های جدی دستگاه های اجرایی و بازشماری صندوق های آرا و عدم صحت نظر آن ها مبنی بر تقلب شدن در انتخابات، اعتراف میکردند که تقلب رمزداصلی لشکرکشی و عملیات های آن ها برای برهم زدن نظم کشور و بهانه ای بیش نبوده است.

دوکوهکی در ادامه گفتگو و توضییحات خود بیان کرد: لذا پس از گذشت هشت ماه از انتخابات نهایتا در دی ماه سال 1388 حکومت را در التهاب شدیدی قرار دادند و هرلحظه آشوبی برپا میکردند و جان مردم را خطر می انداختند. آن ها پس از هشت ماه خیانت به ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران اوج خباثت خود را در حمله به مقدسات دینی نشان دادند، همه ی مردم نه تنها ملت ایران بلکه کل جهان با هر اعتقاد و سلیقه ای و عقایدی ارادات خاصی نسبت به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین دارند.

در روز عاشورا روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با آمدن در خیابان ها و سوت و کف زدن وهلهله کردن و همچنین به آتش کشیدن چادر هیئات مذهبی و حتی قرآن به تمام دنیا اوج پستی و بی شرمی خود را نشان دادند.

وی تاکید کرد که: هدف آن ها نه تنها براندازی حکومت بلکه از بین بردن اسلام بود.

لذا پس از تحمل و صبر نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران در مقابل آشوب های آن ها با توجه به توهین کردن به مقدسات دو روز پس از گذشت عاشورا در روز 9 دی با حرکتی صد در صد مردمی و خودجوش، ملت ایران به خیابان ها آمدند و دودمان فتنه گران و سران فتنه را به باد دادند.

و اعلام کردند در صورت توهین به مقدسات مردم و آشوب های مجدد جایی برای صبر و تحمل باقی نخواهد ماند و به فتنه گران پاسخ جدی تری داده خواهد شد.

فرمانده حوزه 4 بلال(ع) در پاسخ به این سوال که وظیفه ما پس از آن اتفاقات چه می باشد گفت:

وظیفه هر کدام از ما به عنوان یک مسلمان ایرانی این است که هیچ گاه اتفاقات سال 88 را فراموش نکنیم، همان گونه که حضرت امام خامنه ای آقا و مقتدای ما بطور مکرر در سخنرانی های خود به فتنه سال 88 اشاده میکنند.

لذا ما نباید این مسئله را فراموش کنیم که شیرینی حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را فتنه گران با آشوب و برهم زدن نظم جامعه در کام ما به تلخی تبدیل کردند.

وی ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم و فراموش نکنیم که آن ها دشمن اسلام، نظام، مردم، آزادی بیان، جمهوری و نظام دموکراسی هستند.

آن ها دیکتاتوری بیش نبوده زیرا فقط پیروزی خود را قبول داشته و درصورت عدم پیروزی خود درانتخابات، به آن انتخابات برچسب تقلب میزدند.

ما باید از آن ماجرا تجربه گرفته و درصورت برخورد با موارد مشابه و اتفاقات مشابه با بصیرت رفتار کنیم و رسالت 9 دی که یک رسالت مردمی است هر ساله حفظ و این یوم الله را دست به دست حفظ کنیم که در تاریخ ثبت شود که مردمان ایران نگذاشتند اسلام دست تنها باشد و به مقدساتشان توهین بشود.

در ادامه گفتگوهای خود از ایشان خواستیم که در مورد کلمات زیر نظر خود را بیان نمایند:

دشمن داخلی:

در قرآن کریم از دشمن داخلی به عنوان منافق یاد شده است. پس اسم بهتر دشمن داخلی ، منافق است.

وی با توجه به سخن پیامبر که میفرمایند منافقین از کفار بدتر هستند اشاره کردند: باطن منافق مشخص نیست، منافق همان کسی است که سجاده زیر پای امام حسن مجتبی(ع) کشید، منافق همان کسی است که باعث میشود امیرالمومنین علی (ع) 25 سال خانه نشین شود.

این طیف همان طیفی است که باعث میشوند پهلوی بی بی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) شکسته شود.

این دشمن داخلی و منافق داخلی است و هر کجا که بتواند زخم و نیش خودش را میزند و در هرلباس، جایگاه و پست مقامی هم وجود دارند.

مذاکره و سازش:

فرهنگ ما فرهنگی است که از امام حسین(ع) گرفته شده است. دستور کار ما را ایشان مشخص کرده اند در زیارت عاشورا دو طیف وجود دارند یا با حسین بن علی(ع) هستند یا برعلیه حسین بن علی (ع) هستند، نسل سوم و چهارمی وجود ندارد.

مذاکره ای که در آن آرمان های اسلام، قرآن، اهل بیت، منافع ملی حفظ بشود در کمال عزت عالی است ولی مذاکره ای که داشته هایمان را از ما بگیرند و وعده ها و دروغ های تو خالیشان را به ما بدهند و باعث گرفتن روحیه خودباوری بشود آن مذاکره نیست، استبداد است رفتن زیر بارظلم و سلطه است که فقط شکل آن عوض شده است.

هر کجا که ما مقاومت کردیم پیروز شده ایم

مصداق آن 8 سال دفاع مقدس است که جوانان این مرز و بوم در برابر تمام دنیا با مقاومت و ایستادگی جنگیدند و پیروز شدند. لذا مذاکره ای که در آن عزت، اصالت و حرمت ما شکسته شود مذاکره نیست آن عقب نشینی است.

تفرقه:
مهم ترین و بدترین عاملی که جنایت کارهای دنیا از آن استفاده میکنند که مصداق آن جمله روباه پیر (انگلیس) است که میگویند تفرقه بینداز و حکومت کن که بین مردم جهان هر روز به بهانه ای با تفرقه انداختن نظم را برهم زده و به حکومت خود ادامه میدهند.

بسیجی:

به فرموده مقام معظم رهبری یعنی علی (ع) که تمام وقت خود را وقف اسلام کرد. یعنی با توجه به نیاز اسلام در هر برهه زمانی آماده خدمت به اسلام هستند چه در حیطه نظامی، علمی و....

مقتدای بسیجیان ما مولا علی(ع) و ارباب آن ها حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که از آن ها الگو میگیرند و در هرجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز داشته باشد و در هرصحنه ای ورود میکنند، که شاهد آن از ازمان پیروی انقلاب اسلامی تا به الان هستیم.

وی در پایان مصاحبه بیان کردند: در صحنه پژوهش و علم، سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و مباحث نظامی و دیگر مباحث مورد نیاز بسیج حرف اول را میزند و خواهد زد و گوش به فرمان ولایت در همه ی سنگر ها آماده جانفشانی و اجرای دستورات میباشد.

پایان مصاحبه
خبرنگار: محسن باقری - مدیر مرکز فضای مجازی شباب حوزه 4 بلال(ع)

برچسب ها: مصاحبه ، شباب ، گفتگو
نام:
ایمیل:
* نظر: