آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱
احسان نوروزی پیش از خطبه های نماز جمعه بالاده:
احسان نوروزی در تریبون پیش از خطبه های نماز جمعه بالاده گفت: فتنه 88 لکه ننگی است بر پیشانی خوارج نظام و پاک شدنی نیست.
احسان نوروزی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بالاده و به مناسبت 9 دی،با اشاره به فتنه 88 گفت: برای اولین بار در نظام جمهوری اسلامی آمدند و کمیته صیانت از آرا  را  راه انداختند و نمایندگانشان در هر صندوق رای با پیامک آمار تفکیکی صندوق حوزه اخذ رای خود را به سامانه پیامک این کمیته اعلام می کرد و بعد از اعتراضشان آمار تفکیکی تک به تک صندوق های رای منتشر شد و دیدند که نتایج دستکاری نشده است.


وی افزود:سپس مقام معظم رهبری دستور باز شماری 10درصد صندوق ها را داد و آقایان را مختار گذاشتند که خودشان 10درصد را انتخاب کنند اما جلو نیامدند و آقایان یا کور و کر تشریف داشتند یا می خواستند با  نظام  لج بازی کنند! و الا هر عقل سلیمی سلامت انتخابات را می پذیرفت گرچه برخی از فتنه گران در مجامع خصوصی خود اعتراف و اقرار به سلامت انتخابات می کردند اما متاسفانه هیچگاه آنرا علنی بیان نکردند.


این فعال دانشجویی با اشاره به حصر سران فتنه گفت: امروز برخی با پررویی تمام بحث رفع حصر و مظلومیت فتنه گران را سر می دهند و می خواهند چهره آنها را تطهیر و بزک کنند و ما به آنها می گوییم فتنه 88 لکه ننگی است بر پیشانی خوارج نظام و پاک شدنی نیست چرا که بیش از 7سال است آنها از کرده خود پشیمان نیستند و مستحق دادگاه و اشد مجازات هستند نه تبرئه!

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در یوم الله 9دی بیان داشت: 9دی ماه روز تجلی بصیرت مردم انقلابی ایران بود که بی شک امام راحل آنها را بهتر از ملت صدر اسلام می دانست و هشت ماه نظام اسلامی و مردم انقلابی صبر کردند اما وقتی به مجلس عزای حضرت سیدالشهدا(ع) جسارت شد  صبر علوی مردم به حماسه عاشورایی تبدیل شد و موج مردم بساط فتنه گران را به کنار زد و حماسه 9 دی خلق شد.

این فعال دانشجویی خطاب به نماز گزاران اظهار داشت: بدانید همچون گذشته انقلاب ما با تلاطم ها و فتنه های فراوانی روبرو است که روز به روز یچیده تر می شود و ما با بصیرت همچون گذشته می توانیم خود و نظام اسلامی را بیمه سازیم و فتنه های سخت آخرالزمانی در پیش است و باید از خدا بخواهیم که ما را در این مسیر هدایت و عاقبت بخیر فرماید.

وی خطاب به رئیس جمهور در رابطه با مشکلات اقتصادی کشور گفت: آقای رئیس جمهور فرمودید که رشد اقتصادی به هفت و چهاردهم درصد رسیده است؟ ایا زمان آن فرا نرسیده است که آمار سازی ها کنار گذاشته شود و یا مصادیق عینی این رشد چهار درصدی برای مردم گفته شود؟

وی در پایان سخنان خود گفت: برای من دانشجو سوال است که این رشد هفت و چهار دهم درصدی چگونه اتفاق افتاده است در حالی که روز به روز بر تعداد بیکاران و تعطیلی کارخانه ها افزوده می شود؟ کاش به گونه ای سخن می گفتید که آمار برای مردم واقعی و ملموس باشد و نه آن را یا شعار بدانند و سیاست کاری و یا آمار سازی؟ چرا آمار ضریب جینی را اعلام نمی کنید تا فاصله فاحش طبقاتی در دولت شما مشخص شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر: