آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ وتأسف بار فتنه ۸۸ حادثه ای است که عده ای خواص بی بصیرت به خاطر قدرت طلبی و دنیا خواهی برای این ملت رقم زدند .غرب به تبعیت ازآمریکا پس از انتخابات شور انگیز سال ۸۸ با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی در صدد سرنگونی جهموری اسلامی بر آمد. دراین جنگ ، سران روسیاه فتنه به سربازی خیمه دشمن رفته و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند
یوم الله ۹ دی در سال ۸۸ یک نقطه عطف در تاریخ پر افتخار اسلام و ایران است. دی ماه ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشورایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدر شناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیرو انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشام دادند که توطئه ها و نقشه های استکبارجهانی و نوکران دست آموزاو نخواهد توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.
سالروز۹ دی  یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای  بصیرت و آگاهی ملت ایران ومنبعث از فرهنگ عاشورا وحمایت دینی و مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود  کرد و خشم وعصبانیت دشنمان و منافقین را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرست شان به ارمغان آورد.
حوزه بسیج کارگری امیرالمومنین (ع) شهرستان فیروزآباد ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی برای حضور پرشور و معنا دار در آیین های گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی، اعلام می دارد جامعه کارگری و کارفرمایی و صنعتگران شهرستان همگام با مردم  همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه درهر شرایطی پاسدار انقلاب و نظام و خون شهدا بوده و تحت منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) آماده حضور به هنگام جهت خلق حماسه های تاریخ ساز و افتخار ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی و مدافع انقلاب می باشند.
حوزه مقاومت بسیج کارگری امیرالمومنین(ع) فیروزآباد
نام:
ایمیل:
* نظر: