جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۰:۲۲
کد خبر: ۹۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
بیانیه

به نام خدا

کتاب تاریخ انقلاب اسلامی مملوء از برگ های حماسه های ملتی بزرگ است که با بصیرت و بینش همواره از کیان خویش دفاع نموده اند. حماسه بزرگ 9 دی ماه 88 برگ زرینی در این کتاب قطور است. از روز نهم دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد، نهم دی ماه تفسیر الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران انقلابی.روزی که همه ایران یک صدا بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از طی طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود هنوز پیرو اسلام و رهبری است، مردم به فتنه گران فهماندند که بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچک­ترین متاعی است که برای عرضه دارند.

به گفته امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی: «حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست... این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود«.

آری، نهم دی تحقق اراده الهی در اراده و حضور ملت ایران و بازخوانی مجدد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر شاه و درود بر خمینی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تحقق دیگر وعده الهی در پیوند بین امت و رهبری است؛ امتی بسان امت 57 و رهبری بسان رهبری خمینی کبیر، رهبری خمینی گونه‌ خامنه‌ای.

حماسه بزرگ 9 دیماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود. یوم الله 9 دیماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمانهای حضرت امام خمینی (رحمته ا... علیه) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در آزمونی بسیار سخت و بزرگ بود، دوران نوینی که در آن مزیت‌ها و تفاوت‌های شگفت‌انگیز ملت ایران، در مقایسه با سایر ملل آشکار و آنان را به الگویی بی بدیل و کارآمد برای سایر ملت‌ها در مقابله با نظام سلطه و استکبار تبدیل کرد.این روز، پایان رؤیای فتنه گران و روز سقوط و شکست آنان بود و به نقطه ی اوج ولایت پذیری ملت ایران تبدیلگردیدو ناخالصی از ملت ولایت پذیر جمهوری اسلامی ایران حذف شد تا کشور پاکیزه تر به مسیر پیروزی خود ادامه دهد.

و اما سخنی با مزدوران و فتنه گران امروزی و حامیان آنها که به عناوین مختلف سعی در تزلزل در نیت پاک و اراده آهنین این ملت شریف دارند و عزت وشرف آنان را نشانه رفته اند: از تاریخ عبرت گیرید که عبرت آموزی از وقایع و حوادث یكی از ویژگی های انسان های آگاه است. و بدانید که ملت همیشه در صحنه ایران آماده تکرار حماسه هایی نظیر 9 دی است و تاریخ این کشور سرشار از این حماسه ها است.
اساتید بسیجی شهرستان داراب با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی سال 88 که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و... برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می دارد.

9 دی سالگرد تبلور بصیرت ایران بر این ملت فهیم مبارک باد.

 

بسیج اساتید شهرستان داراب

نام:
ایمیل:
* نظر: