شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۱:۱۴
کد خبر: ۹۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله باقریان در نشست بصیرتی حماسه 9 دی :
به گزارش تنویر زرقان،سلسله نشست ها بصیرتی حماسه ۹ دي با حضور گسترده مسئولين و مردم در  شهر زرقان ،لپویی و دهستان های بندامیر و رحمت آباد ،در روزهای هفتم          و هشتم دی ماه، و در ۲ نوبت ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله باقریان از تهران در سالن معلم زرقان و دیگر مساجد شهر و روستا ها برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله باقریان در اين نشست با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ عده‌ای به دنبال براندازی نظام بودند افزود: امروز باید با وحدت و انسجام و به دور از هرگونه تفرقه‌افکنی اجازه نداد دشمنان اسلام توطئه‌های خود را اجرایی کنند.
وي افزود:فتنه، تمام عیار و پیچیده بود و تمام نقاط قوت و ارکان نظام را هدف گرفته بود، و از هر فرصتی برای فتنه انگیزی استفاده می کرد.
حجت الاسلام والمسلمین باقريان افزود:انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ واقعه‌ای بود که در هیچ کشوری سابقه حضور حداکثری مردم به این اندازه نبود به نحوی که همه در مقابل حضور چشمگیر و آگاهانه مردم حیرت زده شدند.
وي تاكيد كرد:هدف اصلي دشمن از بين بردن اتحاد و يكپارچكي و همچنين از بين بردن نام اباعبدالله حسين (ع) در جهان و به خصوص در كشور اسلامي ايران است.
حجت الاسلام والمسلمین باقريان اظهار کرد:فتنه ۸۸ اگرچه به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد اما در ادامه فتنه گران با پشتیبانی مادی، تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند و در این راه به مقدس ترین ارزش ها و اصول اسلامی توهین کردند.
وي افزود:دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح و اجرای دسیسه‌های مختلف با وجود شکست‌های پی در پی از ملت ایران، هیچ‌گاه عبرت نگرفته و همواره به دنبال طرحی نو برای خدشه وارد کردن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین باقريان در پايان گفت:این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی می‌ماند و برای همیشه آیندگان می‌فهمند که چگونه این ملت صلابت و قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: