آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
به همت بسیج دانشجویی؛
بسیج دانشجویی دانشکده خبر شیراز مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی را در قالب نخستین گردهمایی بسیجیان این دانشکده برگزار کرد.
در این مراسم که  با همکاری امور فرهنگی دانشکده خبر شیراز و با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در سالن جلسات دانشکده خبر شیراز برگزار شد، دانشجویان با موضوع‌های مختلف و مرتبط با 9 دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت آشنا شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در جمع دانشجویان دختر و پسر شرکت کننده در این مراسم اظهار داشت: فتنه 88 تجربه سخت و گرانبهایی برای کشور بود و باید با بصیرت تمام اجاره ندهیم چنین حوادثی تکرار شود.

مهدی مسلمی با اشاره به اینکه در فتنه 88 عده‌ای به دنبال براندازی نظام بودند  افزود: امروز باید با وحدت و انسجام و به دور از هرگونه تفرقه‌افکنی اجازه نداد دشمنان اسلام توطئه‌های خود را اجرایی کنند.

مسلمی به نقش بسیج در دفاع از ارزش‌های اسلامی اشاره و تصریح کرد: بسیاری بر این باورند که با پایان یافتن جنگ فعالیت بسیج نیز باید تمام می‌شد اما این در حالی است که بسیج امروز نقش بسیاری موثری در دفاع از میهن اسلامی و در بخش‌های مختلف داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس همچنین به تاثیرگذاری فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز دانشگاه‌ها نیز مبدا تمام تحولات هستند و بسیج دانشجویی باید به عنوان سپر در مقابل تهاجماتی که وجود دارد و تمام نشدنی است ایستادگی کند.

وی بیان کرد: بسیج متعلق به قشر خاص نیست و متعلق به همه است و این مهم‌ترین راز موفقیت آن بوده است.

مسلمی در مورد فعالیت پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده خبر شیراز نیز گفت: این پایگاه بسیج یک پایگاه نوپا است و به زودی نیز مسئول آن معرفی می‌شود تا فعالیت‌های آن بیش از پیش ادامه یابد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشکده خبر شیراز در بین مراکز علمی و کاربردی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشکده خبر شیراز نیز بیش از پیش تقویت می‌شود.

در این مراسم، فرزانه فاضلی نیز به عنوان مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشکده خبر شیراز معرفی شد. 

اجرای برنامه مرشدخوانی و پخش کلیپ‌ با موضوع نهم دیماه از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت 9 دی در شیراز بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: