شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۹:۰۱
کد خبر: ۹۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
مسئول شباب حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع):
با توجه به مسئله مهم فضای مجازی، مسئول مرکزفضای مجازی شباب حوزه 4 بلال(ع) در بین بسیجیان پایگاه شهید طهمورثی حضور یافته و به تشریح نوع رفتار در فضای مجازی و فواید استفاده از پیام رسان های داخلی پرداخت.
مسئول مرکز فضای مجازی شباب حوزه 4 بلال(ع)، در بین بسیجیان پایگاه شهید طهمورثی حضور یافته و باتوجه به مسئله مهم رفتار در فضای مجازی و سواد رسانه ای و همچنین استفاده از پیام رسان های داخلی بیان کرد:
حضور و رفتار بسیجی در فضای مجازی باید هوشمندانه باشد، بسیجی باید از سطح آمادگی و آگاهی بالایی در فضای مجازی برخوردار باشد و آشنایی با تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم از جمله وظایف بسیجی واقعیست.
محسن باقری با توجه به حماسه 9 دی و اتفاقات سال 88 به بیان تاثیرات فضای مجازی در آن زمان پرداخت و از فضای مجازی به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در آن بازه زمانی اشاره نمود.
در ادامه به تشریح نوع تهدیدات و رفتار ها در فضای مجازی پرداخته و استفاده از پیام رسان های داخلی را به عنوان یک تولید داخلی و ملی در وهله اول وظیفه هر ایرانی فعال در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دانسته و همچنین استفاده از آن ها را به عنوان یکی از عوامل مهم حفظ امنیت ملی، جلوگیری از خروج ارز و سرقت اطلاعات طبقه بندی شده ما در فضای مجازی بیان کرد.
وی در پایان پیام رسان داخلی سروش را به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب تولید ملی جهت استفاده بسیجیان معرفی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: