آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
محسن شعاع پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون:
محسن شعاع پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون گفت:عده ای با گستاخی تمام بحث رفع حصر و مظلومیت فتنه گران را سر می دهند.
دانشجوی بسیجی محسن شعاع در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه  کازرون با اشاره به کیفر حصر برای سران فتنه گفت: حصر سران فتنه برای نظام ما یک جرقه  فکری برای جهانیان  است که آنها را نسبت به اقتدار و امنیت و همچنین شیوه برخورد جمهوری اسلامی ایران با شورشگرانش آشنا می سازد و این یعنی در هم شکستن ابهت شرق و غرب.

وی در ادامه بیان کرد:شرق و غربی که دولتهایشان تحمل مخالف را نداشته و یا آنها را با مرگ سرکوب یا از کشور اخراج یا به حبس مجازات می کنند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنقدر اقتدار  و رأفت دارد که با سران فتنه اش که کشور را به پرتگاه می کشاندند، نه به مرگ و نه به حبس بلکه به حصر مجازات می کند آن هم نه در شرایط سخت بلکه در ویلاهای شمال شهر تهران و امکانات رفاهی و آمد و رفت و تفریح این یعنی انتهای رافت اسلامی برای جنایتکارن داخلی.

وی افزود: اما در عجبیم که امروز برخی با پررویی تمام بحث رفع حصر و مظلومیت فتنه گران را سر می دهند و می خواهند چهره آنها را تطهیر و بزک کنند ما به آنها می گوییم فتنه 88 لکه ننگی است بر پیشانی خوارج نظام و پاک شدنی نیست چرا که بیش از 7سال است آنها از کرده خود پشیمان نیستند و مستحق دادگاه و اشد مجازات هستند نه تبرئه!


این فعال دانشجویی در بخش دیگر سخنانش خطاب به شهردار و شورای شهر کازرون اظهار داشت:یکی از مسائلی که باید مطرح کنم حقوق معوقه کارگران مظلوم شهرداری کازرون است، عمر چهارمین شورای شهر کازرون رو به پایان است و ما همچنان شاهد حقوق معوق چندماهه کارگران شهرداری هستیم مگر این مظلومان زحمتکش چه ظلمی به ما کرده اند که مستحق عدم پرداخت به موقع حقوقشان باشند؟ چرا برخی نجومی حقوق بگیرند و کارگر شهرداری کمتر از همه؟ چرا باید در کشورما که کشور اسلامی است شاهد این تبعیض ها باشیم؟ اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم لطف نمایند و یک سری به منازل کارگرانشان بزنند تا بفهمند باید اولویت حقوق کارگران بر پروژه های عمرانی برتر است؟ درست است که اکثر مردم اطلاع ندارند چرا شهردار و شورا اولویت اولشان طرح های عمرانی است اما من دانشجو اطلاع دارم و شما را توصیه می کنم به حقوق به حق کارگران رسیدگی کنید.


محسن شعاع در ادامه بیان کرد: پروژه های بدون برنامه و کارشناسی را تعطیل کنید و به حقوق کارگران برسید. چه شد هزینه هایی که برای بوستان بانوان کردید؟ چرا اگر شهرداری مشکل مالی دارد پروژه 65میلیاری کمربندی شهر را کلید زده اید؟ چرا در گرفتن عوارض نوسازی و ساخت برای بعضی تبعیض قائل می شوید؟ چرا پیمانکار را مانند پیمانکارهای قبلی مجبور به پرداخت حقوق معوق کارگران نمی کنید؟

وی در پایان با اشاره به وضعیت محرومین و حاشیه نشینی در شهر کازرون گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که امروز با توجه به مشکلات اقتصادی موجود درکشور  در شهرستان کازرون نیز قابل مشاهده است ، وجود افراد بی سرپناه در حاشیه شهر کازرون  است  مثلا در همین روستاهای نزدیک دانشگاه های کازرون فقر و بیکاری و اعتیاد بیداد می کند چند خانواده بی سرپناه محتاج نان شب و در این سرمای زمستان بدون سرپناه مناسب و وسایل گرمایشی با فرزندان خردسال شب را به صبح می گذرانند هم مسئولان و هم مردم خیر اندیش به کمک این محرومین بشتابند امروز جهادگران دانشجو در حد وسع خویش به یاری این عزیزان می روند اما انتظار می رود مسئولین و مردم هم در این کار خیر سهیم شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: