کد خبر: ۹۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
رئیس سازمان صنعت و معدن استان فارس:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از پرداخت ۵۰۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان فارس خبر داد.

به گزارش «بیکافارس»، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، علی همتی در صدو شانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با اشاره به بررسی مشکلات 756 واحد تولیدی استان فارس در این کارگروه اظهار داشت: پرونده 1755 واحد تولیدی  استان که تقاضای تسهیلات رونق تولید داشته‌‌اند برای  دریافت 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات، به  بانک‌های عامل در استان فارس  معرفی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 368  واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی 509  میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند افزود: طرح های مذکور در قالب تفاهم‌نامه به بانک عامل معرفی و تصویب شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس خاطرنشان کرد: برخی از موانع و مشکلات واحدهای صنعتی  برای بهره‌مندی از تسهیلات اختصاص یافته تامین وثایق مورد تقاضا از سوی بانک عامل است که  سازمان با برپایی جلسات متعدد با بانک‌های عامل درصدد یافتن راه حل‌های آسان‌تر و سریع‌تری برای ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی متقاضی است.

دبیر کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید  استان فارس گفت: از ابتدای شروع کار کارگروه در سال 94 تاکنون  116 جلسه در مرکز استان و شهرستان‌ها  با حضور استاندار و معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری برگزار شده که مجموع مصوبات آن 1184 مورد بوده و از این تعداد 599 مصوبه اجرا شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: