آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
با حضور فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص)، فرمانده پایگاه و جمعی از بسیجیان، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه برگزار شد.

در ابتدا فرمانده پایگاه شهید بهشتی برادر حمیدی ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه شورای امر به معروف و عرض تسلیت بهمناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و ارتحال دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، یار ویاور امام و رهبری -آیت الله هاشمی رفسنجانی- در مورد تشکیلات شورای امر به معروف در پایگاه گفتند که به منظور احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد جامعه، سازمان بسیج اقدام به راه اندازی شورای امر به معروف در سطح رده های خود وپایگاههای مقاومت نموده است. در همین راستا اعضای شورای امر به معروف پایگاه باترکیب مسؤول امر به معروف، مسؤول تعلیم و تربیت، مسؤول اطلاعات، مسؤول فرهنگی،فرمانده پایگاه و تنی چند از معتمدین محل بصورت ماهانه بایستی تشکیل جلسه داده ومسائل و مشکلات موجود در حوزه سرزمینی پایگاه و اشاعه معروفات را در جلسه طرحنمایند.

در ادامه جناب سروان هاشمی فرمانده سپاه میمنددر مورد اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر فرمودند که همانطور که ما به نمازو روزه و خیلی از اعمال عبادی به دید یک واجب فقهی نگاه میکنیم، بایستی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز حساسیت ویژه ای داشته ای داشته باشیم و در راستای احیای معروفات متروکه مثل نماز جماعت و.. شناسایی و برخورد با منکرات اقدام انقلابی انجام دهیم.

ایشان تصریح کردند که مشکلاتی که در سطح محل قابل طرح و حل در جلسه شورای امر به معروف می باشد، باید در جلسات ماهانه مطرح شده و برای حل آن راهکار پیشنهاد گردد و در صورت نیاز موضوع به رده بالاتر ارجاع داده شود.

در پایان نیز حاج مختار شریفی مسؤول امر به معروف پایگاه از عزیزان جهت شرکت مؤثر و فعال در جلسات شورا دعوت کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: