آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: پیام انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.

اسماعیل قزل سفلی در کمیته دانشجویی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: همه باید در موضوع بسیار مهمی مثل گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

وی افزود: انقلاب ها سرفصل مهمی در تاریخ جوامع بشری به شمار می آیند بطوری که مبدا تاریخ نوین بسیاری از کشورها را بر مبنای آن تعیین می کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: انقلاب ها منشا خلق و انتشار اندیشه و گفتمان های جدید می شود بطوری که مسیر تاریخ بشری را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

قزل سفلی با اشاره به مراحل انقلاب ها، مرحله استمرار و استکمال را تعیین کننده ماندگاری انقلاب ها عنوان و خاطرنشان کرد: ایدئولوژی، رهبری، مردم و عناصر سازمان ده مولفه های شکل گیری انقلاب های موفق هستند.

وی بیان کرد: در تعریف دانشمندان علوم سیاسی، انقلابی بزرگ است که در مرز جغرافیایی خود نبوده و با درهم شکستن مرزها تلاش دارد تا انقلاب خود را جهانی کند.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان فارس با بیان اینکه انقلاب های بزرگ توانسته اند گفتمان سازی و تمدن سازی کنند ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران گفتمان بیداری اسلامی را در جهان مطرح کرد.

قزل سفلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به انقلابی کامل تبدیل شده و تحول عظیمی را در دنیا ایجاد کرده است گفت: در انقلاب کامل، ایدئولوژی، آرمان، اصول و ارزش های آن تداوم پیدا کرده و نسل به نسل استمرار دارد.

وی با تاکید بر نگاه جریان دانشجویی به انقلاب اسلامی با رویکردی جامع و راهبردی و برنامه ریزی دقیق افزود: آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را باید فریاد زد و ترفندهای دمشن را نیز رصد کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجیی استان فارس بر توجه به افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به ماهیت انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: اندیشه امامین انقلاب اسلامی را محور قرار داده شود و به معارف انقلاب اسلامی توجه کنیم.

قزل سفلی با بیان اینکه جریان دانشجویی برای اثرگذاری در دانشگاه تلاش کند، بر استفاده از ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: از برنامه های مغایر با شئونات اسلامی و تضعیف کننده وحدت ملی و محلی پرهیز شود.

وی با تاکید بر پرهیز جریان دانشجویی از ورود به کشمکش های سیاسی و جناحی بیان داشت: پیام انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.

در این نشست حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس به بیان مطالبی در مورد انقلاب اسلامی و وظیفه دانشجویان نسبت به این موضوع مهم پرداخت.

در این جلسه دبیران تشکل های دانشجویی، مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز و برخی  از معاونان فرهنگی دانشگاه های شیراز به بیان نظرات و برنامه های خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال پرداختند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: