چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
توسط دبیر جشنواره علمی سحاب اعلام شد ؛
جوایز مسابقات سازه های ماکارونی جشنواره علمی سحاب اعلام شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، جوایز بخش سازه های ماکارونی جشنواره دانش آموزی و دانشجویی فرهیختگان و نخبگان سحاب در شورای سیاست گذاری این مسابقات تصویب و اعلام شد .

سادات شریفی دبیر علمی این جشنواره در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی استان فارس گفت :ین بخش دو دو مقطع دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد .

وی افزود : مقطع دانش آموزی در دو بخش سازه سبک و سازه سنگین اجرا می شود که در بخش سازه سبک نفر اول هشتصد هزار تومان ، نفر دوم ، ششصد هزار تومان و نفر سوم چهارصد هزارتومان دریافت خواهد کرد و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر اهدا می شود . در بخش سازه سنگین این مقطع ، به نفر اول یک میلیون و سیصد هزار تومان ، نفر دوم هشتصد هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان جایزه اهدا می شود و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر تقدیم می گردد .

سادات شریفی ادامه داد : مقطع دبیرستان در دو بخش سازه راندمانی و سازه سنگین اجرا خواهد شد که در هر دو بخش ،  نفر اول یک میلیون و سیصد هزار تومان ، نفر دوم هشصد هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان جایزه دریافت خواهد کرد و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر تقدیم می گردد .

شایان ذکر است طبق آخرین مصوبه وضع شده در این شورا مسابقاتی که کمتر از 5 تیم شرکت کننده داشته باشد به صورت کلی حذف شده و برگزار نمی شود .

نام:
ایمیل:
* نظر: