کد خبر: ۱۰۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق ( ع):
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) اقلید از برگزاری یادواره شهدای آتش‌نشان همزمان با بزرگداشت یاد شهدای پایگاه شهید قلندری در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) این شهر خبر داد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید سرگرد پاسدار ،مهدی نظری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در سخنانی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان از جان‌فشانی جوانان و غیورمردان و شیرزنان ایران در عرصه‌های و مقاطع مختلف تاریخ سخن گفت و اظهار داشت: صلابت، بصیرت و درایت ملت ایران موجب استقلال و عزت کنونی کشور شده است.

وی دهه مبارک فجر را تبریک گفت و با تأکید بر لزوم بزرگداشت این پیروزی بزرگ، به اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد این دهه اشاره کرد و عنوان داشت: ادارات و نهادهای مختلف با اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف این ایام را گرامی داشته و ارج می‌نهند.

نظری از اجرای بیش از 30 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و ... دهه فجر توسط حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) اقلید خبر داد و برگزاری هیأت عاشقان ولایت و منتظران موعود، جشن‌های متنوع پیروزی انقلاب، نورافشانی، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست‌های بصیرتی، گل باران قبور شهدا، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، دیدار از خانواده شهدا و ... را ازجمله این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) اقلید به نقش مؤثر شهدا در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اشاره و بر لزوم تبیین، نهادینه کردن و صیانت از این ارزش‌ها تأکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با این ارزش‌ها و ارتقای باورهای ملی و مذهبی آن‌ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است..

نظری افزود: برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید قلندری و حسینیه صاحب‌الزمان (عج) اقلید و شهدای آتش‌نشان و نیز یادواره «شهید آبروی محله» ازجمله ویژه‌برنامه‌های دهه فجر این حوزه در راستای تحقق اهداف ذکر شده است که عصر 21 بهمن‌ماه جاری در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اقلید برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: حرکت نمادین «از سنگر تا حرم» از دیگر برنامه‌های شاخص حوزه مقاومت بسیج امام جعفر اقلید است که عصر روز پانزدهم بهمن‌ماه جاری صورت می‌گیرد..


نام:
ایمیل:
* نظر: