کد خبر: ۱۰۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
فرمانده حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا اقلید خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت خاتم‌الانبیاء(ص) اقلید از اجرای بیش از 33 ویژه‌برنامه دهه فجر با محوریت این حوزه و پایگاه‌های مقاومت آن در این شهرستان خبر داد

 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرگرد پاسدار حسن مهدوی فرمانده حوزه مقاومت  بسیج خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به 15 پایگاه مقاومت بسیج زیر پوشش حوزه خاتم‌الانبیا این شهرستان، از اجرای بیش از 33 ویژه‌برنامه دهه فجر با محوریت این حوزه در اقلید خبر داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جایگاه و مقام شامخ آن‌ها در عزت و استقلال و سربلندی ایران اسلامی سخن گفت و به برگزاری یادواره 36 شهید محله باغستان و شهدای انقلاب اقلید و نیز یادواره شهدای آبروی محله به همت بسیجیان حوزه خاتم‌الانبیا این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و تلاش آن‌ها برای ایجاد فاصله بین نسل جدید با انقلاب و ارزش‌های والای شهدا، برگزاری برنامه‌های بصیرتی و روشنگری و نیز یادواره شهدا می‌تواند گام مؤثری در راستای مقابله با دشمن در این میدان باشد.

مهدوی تقویت روحیه و اخلاق ورزشی و سلامت جسمی و روحی افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان را ریشه نابودی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها ازجمله اعتیاد و... خواند و با تأکید بر اینکه ایجاد بستر و ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و تفریح سالم و نیز غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان مملکت ازجمله عملکردها و اهداف بسیج است از افتتاح سالن فرهنگی ورزشی صالحین و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در این دهه خبر داد.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا اقلید در پایان سخنان خود دیدار با خانواده شهدا، گل‌باران قبور شهدا، افتتاح سالن صالحین، تجلیل از نخبگان و فعالان پایگاه‌های بسیج، آتش زدن نماد شیطان، برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی، محفل انس با قرآن، مسابقات متعدد ورزشی، ختم صلوات و شب‌شعر انقلاب و... را به‌عنوان بخشی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر این حوزه برشمرد..


نام:
ایمیل:
* نظر: