گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
امید نصیبی: ما از برادر صادقی تحول بنیادین در مدارس را میخواهیم.
دانش آموزان عضو شورای همفکری حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) با شرکت در جلسه ای در دفتر فرماندهی سپاه، با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ممسنی، سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی، مشکلات خود را با او در میان گذاشتند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی دانش آموزان عضو شورای همفکری حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) با شرکت در جلسه ای در دفتر فرماندهی سپاه، با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ممسنی، سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی، مشکلات خود را با او در میان گذاشتند.
پس از برگزاری نماز جماعت به امامت طلبه بسیجی فرزاد نیک روش، مسئول بازرسی حوزه امام محمد باقر(ع) و آغاز جلسه، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع)، سروان پاسدار احد صادقی گزارشی از فعالیت های حوزه و برنامه های آینده شورای همفکری را تقدیم فرماندهی سپاه ممسنی نمود.
در ضمن فرمانده سپاه ممسنی با عرض خسته نباشد خدمت اعضای شورای همفکری و تشکر از زحمات برادر صادقی گفت: از جناب سروان پاسدار صادقی با توجه به پتانسیل و عملکرد ایشان در سطح شهرستان، این انتظار را داریم که با تحولی بنیادین در مدارس، شرایط فعلی را تغییر دهند.
همچنین وی خطاب به دانش آموزان در مورد آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که شما آینده کشور هستید زیرا به طور حتم در دهه آینده کشور بر پایه شما حرکت خواهد کرد؛ زیرا کشور ما بر پایه و محور دانشجو است و دانش آموز بنای این جریان همیشگی است.
ما به شرکت دانش آموزان در حوزه و واحدها اکتفا نمی کنیم و باید حتما به گونه ای وضعیت تغییر یابد که مسئولین مدارس احساس کنند که برنامه مدارس عملا در دست دانش آموزان است و بدون مشارکت آنان به هیچ وجه عملی نیست.
امید نصیبی با شاره به رزمایش شباب برای جلوگیری از نفوذ دشمن، افزود: شما باید در این رزمایش شرکت کرده و نظرات خود را تا مدت تعیین شده مطرح کنید؛ زیرا تحقق اهداف عالی بسیج نیازمند چنین حرکت هایی است.
در انتهای جلسه دانش آموز بسیجی احمدرضا رنجبر مسئول شورای همفکری راجع به مسئله ای در مورد سرباز حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) از فرمانده سپاه ممسنی درخواست کمک کرد که وی نیز قول مساعدت داد.
































انتهای گزارش
224224/160
نام:
ایمیل:
* نظر: