جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۸:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
مراسم بزرگداشت استاد اخلاق حاج جلال آتشی با استقبال پرشور مردم دارالمومنین جهرم در مسجد اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، آیین نکوداشت استاد حاج آتشی در مسجد اباعبدالله الحسین(ع) به همت بسیجیان پایگاه ذکرالله با سخنرانی استاد محمدحسن زارع به همراه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

نکوداشت استاد حاج جلال آتشی در جهرم برگزار شد
گفتنی است مرحوم استاد حاج جلال آتشی از اساتید معارف و اخلاق در دانشگاه، فرماندار اسبق جهرم و از مبارزان دوران شاهنشاهی و طاغوت بود.
مرحوم آتشي از زندانيان مبارز عليه حكومت شاه بود كه سال ‌هاي سال در مدارس‌ جهرم و دانشگاه ‌هاي كشور ،اخلاق و معارف اسلامي تدريس مي‌كرد.

مرحوم آتشي همراه با آيت‌الله شب زنده‌دار و مرحوم آيت‌الله سيد‌حسين آيت‌اللهي در كنار برخي چهره‌هاي فرهيخته جهرم در مبارزات دوران ستم‌شاهي در كتابخانه عمومي اسلامي جهرم نقش مهمي داشتند و اين خطيب توانا سال ‌هاي سال به تفسير قرآن پرداخت.

وي از ياران آيت‌الله حق‌شناس بود كه در امر تعليم و تربيت جوانان دوران انقلاب و بعد از آن نقش بسزايي داشت و مدتي رئيس اداره آموزش و پرورش همچنين فرماندار جهرم و ریاست دانشگاه آزاد واحد جهرم را برعهده داشت.

این استاد گرانقدر نه تنها در جهرم بلکه در سایر نقاط کشور به امر ترویج اخلاق اهل بیت علیهم السلام مشغول بود که از آن جمله است حسینیه و موسسه امام جعفر صادق (ع) در تهران. جوانان منطقه ۲۲ نیز از پرتو اخلاق استاد آتشی بی نصیب نماندند. وی در سال ۹۱ بر اثر عارضه قلبي در منزل خود در شهر مقدس قم و در سن 63 سالگي در شهر قم دارفاني را وداع گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: