شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به مناسبت اغاز دهه ی فجر:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خرامه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان خرامه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه،به نقل از  مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خرامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور حضور پیامبر گونه امام خمینی (ره) در ایران و سرآغاز طلوع اسلام واقعی است.

وی افزود: در روزگاری که حکومت پادشاهی به خیال خود فکر می کرد که برای همیشه پایدار است و توانسته بر فکر و ذهن مردم غلبه کند، دیدیم که هدایت ها و ارشادات حضرت امام خمینی (ره) و حضور پرشور مردم، حکومت شاهنشاهی را در هم کوبید.

سیاهزاری در ادامه به برنامه های سپاه ناحیه خرامه در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه خرامه طبق روال هر ساله خود، برنامه های مختلف فرهنگی، بصیرتی و عمرانی را با همکاری ادارات شهرستان برگزار خواهد کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خرامه ادامه داد: برپایی نشست های مختلف بصیرتی با سخنرانی سخنرانان کشوری و استانی و شهرستانی در شهر خرامه، بخش کربال و بخش مرکزی همراه با جشن انقلاب، بخشی از این برنامه هاست.

وی، مراسم زنگ انقلاب، برگزاری رژه موتوری، دیدار با خانواده معظم شهدا، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: ان شاالله در روز 22 بهمن، مردم عزیز شهرستان با حضور پرشور خود، مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان نظام خواهند زد.

نام:
ایمیل:
* نظر: