شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۸:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مجله تصویری؛
مراسم جشن دهه مبارک فجر در حوزه امام سجاد(ع) و در قالب هیئت منتظران موعود با اجرای برنامه های متنوعی برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، محمدحسن میرزایی فرمانده حوزه امام سجاد(ع) از برگزاری مسابقه طناب کشی خبرداد و گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقه طناب کشی بین دانش آموزان بسیجی حوزه امام سجاد(ع) در آموزشگاه راستان و مدرسه آیت اله حکیم برگزار شد.
میرزایی هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد روحیه شاد بین بسیجیان دانست و افزود: برد و باخت در اینگونه مسابقات هدف اصلی نیست بلکه توجه به روحیه پهلوانی است .
فرمانده پایگاه ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها، که با حضور مدیران و معلمین مدارس برگزار شد، به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
میرزایی همچنین اظهار داشت: هیئت منتظران موعود با موضوع اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با محوریت نوجوانان و انقلاب برگزار شد و از مدیران نمونه و دانش آموزان بسیجی عضو شورای حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با اهداء جوایزی تقدیر شد.
جلسه حلقه تربیتی و بصیرتی مربی صالحین پایگاه بسیج ولایت حوزه امام سجاد(ع) با سرگروه‌های صالحین و همچنین جلسه هیئت منتظران موعود و شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت ولایت روستای کاظمیه با سخنرانی حجت الاسلام فسایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در محل آن پایگاه برگزار شد.
برگزاری دو دوره کلاس کیف دوزی با چرم در پایگاه حضرت زینب(س) نظام آباد حوزه امام سجاد(ع)
نام:
ایمیل:
* نظر: