گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
جشن گلریزان حمایت از دانش آموزان استثنایی در مدارس منطقه بیرم
همزمان با سراسر استان جشن گلریزان حمایت از دانش آموزان استثنایی در مدارس منطقه بیرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس دربیرم وبه نقل از پایگاه تحلیلی خبری بیرم نیوز ، همزمان با سراسر استان جشن گلریزان حمایت از دانش آموزان استثنایی در مدارس منطقه بیرم برگزار شد .

IMG_7665

رئیس اداره آموزش و پرورش بیرم که به همراه جمعی از مسئوولین در آموزشگاه استثنایی سبحان حضور داشت، راه‌اندازی انجمن و صندوق حمایت از دانش‌آموزان استثنایی فارس و جلب کمک های مردمی و مشارکت فعال مردم و فرهنگیان در جهت رفع نیازها و مشکلات عدیده دانش آموزان استثنایی را هدف از تشکیل این انجمن عنوان نمود .

IMG_7693

عباسی ضمن ارائه گزارشی از جلسات استانی که در همین راستا برگزار شده بود، پیگیری ها و توجه ویژه مدیرکل محترم آموزش و پرورش فارس به مشکلات دانش آموزان استثنایی را قابل تقدیر خواند و گفت : دانش آموزان استثنایی منطقه با هزینه های بالای درمانی، ایاب و ذهاب و حتی فضای آموزشی مواجه هستند که امیدواریم با همت مردم نیک اندیش و خیرین و راه اندازی صندوق حمایتی بتوانیم این عزیزان را تحت پوشش قرار دهیم.         

IMG_7695                                   

  وی همچنین با بیان اینکه معلمی شغل نیست بلکه ایثار است ؛ به سختی کار معلمان استثنایی اشاره و عشق و علاقه را  رمز موفقیت آنان در این راه دانست .

در ادامه امام جمعه بیرم ضمن تشکر از مدیریت و معلمان تنها مدرسه استثنایی منطقه گفت : آنچه که ما از شما معلمان این مدرسه می بینیم فداکاری است که لازمه آن صبوری و توکل است .

IMG_7672

حجت الاسلام والمسلمين زندوي همچنین با اشاره به اينكه ضعف جسماني نمي تواند مانع از پيشرفت و تكامل انسان در عرصه هاي معنوي و علمي شود بيان داشت : افرادي كه در ظاهر داراي معلوليت جسمی و ذهنی هستند در واقع ناتوان و ضعیف نيستند، آنها ایمان دارند و اراده آنها در بسیاری از موارد فراتر از انسان هايي است که ناسپاس نعمت های بزرگ الهی بوده و شكر گزار سلامت و تندرستي خود نيستند.       

IMG_7697                                                                                                    

  امام جمعه بیرم در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان اظهار داشت : از روایات این گونه استنباط می‌شود که تعلیم و تربیت مختص افراد معمولی نیست بلکه افراد استثنایی و دارای معلولیت نیز باید از این فیض بهره‌مند شوند و هر چند که آنان به ظاهر ناتوانند اما این نقص مانع پیشرفتشان نمی‌شود.

ایشان با اشاره به نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان افزود : اگر آیه شریفه (لیس الانسان الا ما سعی) را باور داشته باشیم چه کسی بیشتر از این عزیزان تلاش می‌کند و با وجود تمام کمبودهای ذهنی، شنوایی و  حرکتی ؛ خلاقیت و هنر در کارهایش آشکار است ؟

IMG_7681

حجت الاسلام والمسلمين زندوي تشریح مسائل و مشکلات این دانش آموزان  برای سایر افراد  جامعه را یک وظیفه خواند و از مسئوولین خواست تا در راه پیشرفت این کودکان معصوم دست در دست هم آینده ای روشن را برای این عزیزان رقم بزنند.   

IMG_7736

در حاشيه اين  جشن، برنامه هاي متنوعي از جمله قرائت شعر و دكلمه و سرود توسط دانش آموزان براي مدعوين و حضار به نمايش درآمد و در پايان ضمن تقدير از معلمان ، هدايايي به دانش آموزان تقديم و از فعاليت هاي آنان بازديد بعمل آورده شد.         

 

 

انتهای پیام

224224/146

نام:
ایمیل:
* نظر: