يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
در آغاز دهه فجر صورت گرفت:
تربیت دینی فرزندان در جامعه بدون شک نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
به گزارش تنویر جهرم، حجت الاسلام والمسلمین گشتاسبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در جلسه ای با جحضور اولیاء دانش آموزان متوسطه اول عضو حلقه صالحین مدرسه خرامش قطب آباد، از اهمیت تربیت فرزندان و آسیب های اجتماعی سخن گفت.
گشتاسبی با اشاره به  نقش مهم خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: تربیت دینی فرزندان در جامعه بدون شک نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مصلی نژاد در جمع اولیاء دانش آموزان حلقه صالحین دبستان حافظ گفت:  فضای مجازی راهی برای تعامل است که نباید در آن زیاده روی کرد چرا که اعتیاد به این فضا یکی از عواقب آن است البته در این دوران که استفاده از این فضا به سنین پایین رسیده است باید قوانین و شروطی برای استفاده از این وسایل از طرف خانواده ها اتخاد شود.
مصلی نژاد ادامه داد: سن نوجوانی بسیار حساس است و آنها علاقه زیادی برای ورود به این فضا دارند. به همین دلیل ممانعت از ورود نوجوانان به شبکه های مجازی به نظر نتیجه معکوس به همراه دارد و روش درستی نیست. بهترین کار آموزش صحیح و کامل در خصوص قوانین و روش استفاده از فضای مجازی به آنها است تا در این محیط دچار مخاطره نشوند.
همچنین با توجه به اهمیت موضوع، قناعت پیشه آسیب های فضای مجازی را برای دانش آموزان شرح داد و گفت: هر چیزی که بیش از اندازه استفاده شود اعتیاد می آورد و این مشمول فضای مجازی نیز می شود.
وی افزود: پرداختن بیش از حد به فضای مجازی می تواند افراد را از ارتباط سالم با خانواده خود نیز محروم کند. چیزی که باعث دوام خانواده می شود تعامل سالم است و استفاده بیش از حد از فضای مجازی می تواند این ارتباط سالم را به خطر اندازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: