نقش کلیدی مردم و جامعه در رسانههای اجتماعی موجب شده تا این رسانههای نوین در سالهاي اخير، به رده پربينندهترين سایتهای جهان و ایران راه يابند. اما سوال این است که در این میان شرکتهای خصوصی و دولتی، سازمانها، وزارتخانهها و سایر دستگاههای اجرایی در بخشهای مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره چه استفاده هایی میتوانند از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی کنند؟
به دنبال برگزاری موفق اولین همایش "روز رسانه های اجتماعی” در سال گذشته، دومین همایش با موضوع "رسانه های اجتماعی برای سازمان ها” برگزار می شود تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
محورهاي همايش:• کاركردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
• طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
• فرهنگ سازماني، آموزش و رسانههاي اجتماعي
• تبليغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
• بررسي علل و موانع بكارگيري رسانههاي اجتماعي در سازمانهاي ايراني
• استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
• روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
• تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجي
• راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی