پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
دبیر علمی جشنواره سحاب خبر داد :
جدول زمانبندی رشته های مختلف جشنواره سحاب در کمیسیون تخصصی جشنواره سحاب تصویب و اعلام شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، سادات شریفی دبیر علمی جشنواره سحاب در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی این استان با بیان اینکه جشنواره سحاب در بیست و هفتم بهمن ماه برگزار خواهد شد ؛ گفت : جدول زمانبندی این جشنواره نیز در کمیسیون تخصصی جشنواره تصویب و در سایت جشنواره قابل مشاهده است .

وی با اشاره به زمان برگزاری رشته های مختلف جشپنواره سحاب گفت : مسابقات بازی های فکری از بیست و هفتم تا بیست و نهم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که اختتامیه این رشته در روز بیست و نهم خواهد بود .

وی افزود : مسابقات سازه های ماکرونی نیز در روز پنجم اسفند ماه ، مسابقات رباتیک در پنجم و ششم اسفند و مسابقات هوافضا در ششم و هفتم اسفند ماه برگزار می شود که اختتامیه این سه رشته در هفتم اسفند ماه خواهد بود .

سادات شریفی در ادامه تأکید کرد : دانش آموزانی که در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم بهمن ماه در مسابقه علمی بسیج دانش آموزی کشور شرکت می کنند؛ می توانند به جای ساعت 8 صبح ، در ساعت 11 صبح خود را به محل مسابقات برسانند و با ارائه کارت ورود به مسابقات علمی خود ، اجازه حضور در مسابقات را پیدا کنند .

وی همچنین یادآور شد : شرکت کنندگانی که به صورت همزمان در مسابقات رباتیک و سازه های ماکارونی شرکت کرده اند ، هیچ گونه تداخلی در مسابقاتشان وجود ندارد و جدول زمانبندی حضور تیم ها ، پنج روز قبل از برگزاری اعلام خواهد شد .

دبیر علمی جشنوراه سحاب در پایان خاطر نشان کرد : شرکت کنندگانی که به صورت همزمان ، در مسابقات رباتیک و هوافضا ثبت نام کرده اند ، مسابقات هوافضای آنها در روز هفتم اسفند ماه برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس جشنواره علمی سحاب که برگرفته از نام مقدس دسومین حرم اهل بیت (ع) است در دو مقطع دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد . مقطع دانش آموزی در دو بخش سازه سبک و سازه سنگین اجرا می شود که در بخش سازه سبک نفر اول هشتصد هزار تومان ، نفر دوم ، ششصد هزار تومان و نفر سوم چهارصد هزارتومان دریافت خواهد کرد و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر اهدا می شود . در بخش سازه سنگین این مقطع ، به نفر اول یک میلیون و سیصد هزار تومان ، نفر دوم هشتصد هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان جایزه اهدا می شود و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر تقدیم می گردد .

شایان ذکر است مقطع دبیرستان نیز در دو بخش سازه راندمانی و سازه سنگین اجرا خواهد شد که در هر دو بخش ،  نفر اول یک میلیون و سیصد هزار تومان ، نفر دوم هشصد هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان جایزه دریافت خواهد کرد و به نفر چهارم فقط لوح تقدیر تقدیم می گردد .

نام:
ایمیل:
* نظر: