کد خبر: ۱۰۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
بیانیه سازمان بسیج کارگری استان فارس؛
ما تشکل های جامعه کارگری عرصه کار و تولید با حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان فارس، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج کارگری استان فارس بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد.

سی و هشت سال از استقرار یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب در بطن خاورمیانه می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت حکیمانه روح خدا به سلطنت بر کشوری پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود و از آن روز تاکنون علاقه‌ای عمیق از عمق وجود به آرمان‌های والای خمینی کبیر  در میان قلوب نسل‌های ایران اسلامی شکل گرفته است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.

این چنین بود که علیرغم تمام مشکلات و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند. امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پا برهنگان را به طپش وامی‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و دشمنان می‌افکند.

امروز ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای سه گانه بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.

ملت ایران با دست یافتن به گنجینه وحدت و ولایت‌مداری تاکنون توانسته است قله‌های عظیم ایثار و شهادت‌طلبی را به خوبی طی کند و با همین روند قادر خواهد بود در سال‌های متمادی به خواسته و مطالبه اصیل مردم پاسخ دهد.

دهه فجر حاصل استقامت و پایداری مردانی از یاران خمینی کبیر است که زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌های تاریخ قد خم نکردند و همواره بر حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) پای فشردند.

دهه فجر انفجار نوری بود که تشعشع خیره کننده آن امروز پس از گذشت سی و هشت سال در بلاد اسلامی و حتی غیراسلامی قلب ملل تحت ظلم را مملو از امید کرده و چشم استکبار و معاندین نظام اسلامی را کور کرده است بطوریکه اخیراً مشاهده می کنیم که این بار حرفهای آمریکای جهان خوار با ادبیاتی سخیف از حلقوم ترامپ بیرون می آید و ایران را که خود قربانی تروریسم است متهم به تروریسم می کند.

ما تشکل های جامعه کارگری عرصه کار و تولید با حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نه تنها حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهیم بود بلکه عزم ملت‌های تحت سلطه را نیز در رهایی از ظلم و ستم دست نشانده‌های استکبار جهانی بیش از پیش جزم خواهیم کرد.

امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های ظالم  و زیاده‌خواه خواهیم بود.

وعده ما چهارشنبه 22 بهمن 1395 در راهپیمایی پرشکوه ملت ایران

با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی

سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس

والسلام علیکم و رحمت اله و برکاته
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: