گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
حوزه شهید فهمیده سروستان:
مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور حماسی و باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حمایت قاطع خویش را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرده و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همگام با سراسر ایران اسلامی، مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور حماسی و باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حمایت قاطع خویش را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرده و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در این مراسم باشکوه که از ساعت 10 صبح امروز و از جلو ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان آغاز شد، زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی و طوایف مختلف عشایری مستقر در این شهرستان در صفوفی به هم فشرده یکدل و یکصدا با فریاد"الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از آمادگی خویش در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی خبر داده و وحدت و انسجام اسلامی ایرانی خویش را به معرض نمایش گذاشتند.

حضور نسل چهارمی ها همراه با تمثال مبارک شهدا و پرچم جمهوری اسلامی در کنار نسل های اول و دوم و سوم انقلاب اسلامی جلوه ای خاص به این مراسم حماسی داده بود و نشان از پیوند محکم و استوار نسل های مختلف انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی داشت.

اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان دختر و پسر سروستانی، به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسرائیل و قرائت قطعنامه یوم الله 22 بهمن از جمله برنامه های مراسم سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در سروستان بود.


 

انتهای پیام/224224/121

نام:
ایمیل:
* نظر: