شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
صبح امروز؛
جلسه مشترک رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس با مسئولین کمیته های مختلف جشنواره علمی سحاب صبح امروز در مکان سازمان بسیج علمی استان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس جشنواره علمی سحاب که برگرفته از نام مقدس سومین حرم اهل بیت می باشد ، چهارم و پنجم اسفند ماه برگزار می شود .

برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ، جلسه مشترک مسئولین کمیته های مختلف این جشنواره و رئیس سازمان بسیج علمی استان فارس صبح امروز در مکان معاونت دانش و پژوهش برگزار شد .

در این جلسه مسئولین کمیته های اهدای جوایز، اسکان و پذیرش ، انتظامات ، فرهنگی ، رسانه و تبلیغات ، مالی و علمی حضور داشتند و آخرین وضعیت جشنواره ، زمان برگزاری اختتامیه و شرح وظایف هر کدام از کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت مسئول سازمان بسیج علمی استان فارس مقرر شد اختتامیه جشنواره از ساعت 15/18 تا 15/19 روز پنج شنبه با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین برگزار شود و هدایای نفرات برتر در این مراسم تقدیم شود .

شایان ذکر است این جشنواره در بخش های رباتیک ، بازی های فکری ، موشک آبی ، سازه های ماکارونی و نجات تخم مرغ برگزار خواهد شد و در کنار این جشنواره غرفه های مشاوره ، طب سنتی ، فضای مجازی ، معرفی کتاب و اختراعات نیز برپا خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: