گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
حوزه شهید فهمیده سروستان:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سروستان از حضور 850 دانش آموز بسیجی سروستانی در آزمون سراسری علمی بسیج خبر داد.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

ستوان دوم پاسدار احد رضوی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده  سروستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری آزمون سراسری علمی دانش آموزان در این شهرستان گفت: 850 نفر از دانش آموزان بسیجی سروستان در مقاطع مختلف تحصیلی طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه جاری در آزمون سراسری علمی بسیجیان شرکت کردند.

 وی در ادامه این مطلب افزود: در این آزمون که برای سومین سال متوالی و همزمان با سراسر  کشور در سروستان برگزار می شود، 550 دانش آموز دخترو 300 دانش آموز پسر در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از نقاط مختلف این شهرستان شرکت داشتند.

 

 وی هدف از برگزاری این آزمون را تعیین سطح علمی دانش آموزان بسیجی، کشف استعدادهای برتر و پذیرش آنها در طرح ملی آیه های تمدن عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد امکانات و زیرساخت علمی لازم برای دانش آموزان بسیجی در سراسر کشور به عنوان آینده سازان ایران اسلامی یکی از ماموریت های مهم و اساسی این نیرو در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و همچنین اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا؛ حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای است.

 احد رضوی همچنین افزود: نتایج این آزمون حداکثر تا پایان اسفندماه جاری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 وی در پایان این گفتگو با اشاره به استقبال دانش آموزان بسیجی از این آزمون بزرگ علمی اظهار داشت: این آزمون به دلیل وسعت و گستردگی آن در  سطح کشور و همچنین ارتقاء کمی و کیفی آن در خصوص نحوه برگزاری طی سه سال گذشته با استقبال بسیار خوب دانش آموزان بسیجی و خانوده های آنان همراه بوده و جا دارد از مسئولین اداره آموزش و پرورش سروستان و همچنین مدیریت دبیرستان های شریعتی، حضرت معصومه(س) و مدرسه امام خامنه ای سروستان که در برگزاری این آزمون با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نماییم.


انتهای پیام/224224/121

نام:
ایمیل:
* نظر: