شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
با شروع روز دوم جشنواره سحاب ؛
با اتمام مسابقات در روز اول و آغاز روز دوم ، نفرات شرکت کننده در لیگ های مختلف رباتیک، نجات محموله فضایی ، سازه های ماکارونی ( سبک ) و بازی های فکری به مصاف حریفان خود رفتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، جشنواره علمی سحاب با محوریت سازمان بسیج علمی استان و با همکاری بسیج دانش آموزی ، ناحیه مقاومت ثارلله ، ناحیه مقاومت بقیه الله ، دانشگاه صنعتی شیراز ، بنیاد ملی نخبگان و برخی دیگر از سازمان ها و نهادهای علمی استان از صبح دیروز با شرکت حدود 750 شرکت کننده از استان های مختلف کشور در دانشگاه صنعتی شیراز آغاز و اکنون وارد دومین و آخرین روز برگزاری خود شده است .

در مسابقاتی که دیروز برگزار شد نفرات برتر در بخش های سازه های ماکارونی ( سنگین ) در قسمت برادران و خواهران ؛ موشک های آبی دانش آموزان و بازی های فکری در بخش ریورسی و پنتاگو مشخص شدند و نفرات برتر لیگ رباتیک که دیروز موفق به صعود از گروه خود شده بودند امروز به مصاف رقبای خود می روند .

امروز هچنین مسابقات در بخش بازی های فکری رشته جنگا و روبیک ، سازه های ماکاونی سبک ، نجات محموله فضایی و موشک های آبی (ویژه خواهران) شروع و نتیجه آنها تا عصر امروز مشخص می شود .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: