شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
جشنواره علمی سحاب پس از دو روز رقابت شرکت کنندگان در چهار لیگ و 14 رشته با سخنرانی سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و تقدیر ار نفرات برتر به پایان رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در مراسم اختتامیه جشنواره سحاب گفت : این افتخار است که چنین جمع های شکل می گیرد و خود را برای سربلندی این کشور آماده می کنند .

وی ضمن تقدیر از پدران و مادران دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده گفت : کشور ما امروز جزء کشورهاییست که در قسمت های مختلف در رتبه های اول دنیا قرار دارد .

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در ادامه ضمن اشاره به رشادت های جوانان این مرز و بوم بیان کرد : جوانانی بودند که در گذشته در همین سن و سال از کشور دفاع کردند و اکنون بار این مسئله بر عهده شما جوانان است .

 وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص شکوفایی  کشور در آینده گفت : این جوانان می توانند پوزه دشمن را به خاک بمالند همانگونه که در گذشته این اتفاق افتاد .

کوشکی در ادامه خطاب به شرکت کنندگان جشنواره سحاب گفت : ما افتخار داریم که در قسمت های علمی خدمتگزار شما باشیم و هر زمانی که بحث علم یپیش آمده است سپاه حمایت های لازم را به عمل آورده است .

وی در پایان در توصیه به حاضرین جلسه گفت : از نماز غفلت نشود که در این صورت خداوند بیش از گذشته درهای برکات خود را باز می کند .

در پایان این جشنواره به نفرات برتر مسابقات لوح تقدیر ، تندیس و هدایای ویژه نفرات برتر تقدیم شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: