شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۰:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
فرمانده سپاه جهرم:
مراسم استقبال از پیکر شهید خوشرو چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در یادمان یاس کبود جهرم واقع در دارالقرآن امام علی (ع) برگزار می شود .
به گزارش تنویر جهرم، سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه ناحیه جهرم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تایید خبر شناسایی شهید عبدالرضا خوشرو از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان جهرم  که به تازگی در تفحص شهدا شناسایی شده بود گفت: مراسم استقبال از پیکر این شهید گرانقدر که در طول این سالیان مفقودالجسد بود چهارشنبه  پس از نماز مغرب و عشا در یادمان یاس کبود واقع در دارالقرآن امام علی (ع) برگزار می شود.

وی افزود: از ساعت 20 روز چهارشنبه مراسم وداع با پیکرمطهر شهید در چهارراه دفاع مقدس با حضور عاشقان و دلسوختگان حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

فرمانده سپاه جهرم  با دعوت از عموم مردم  ولایتمدار  برای شرکت در  مراسم تشییع شهید خوشرو بیان داشت: مراسم  تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت 9 صبح روز پنج شنبه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از چهارراه دفاع مقدس به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) و سپس در مصلی نماز جمعه در اجتماع بزرگ فاطمیون خواهد بود.

شادمند اظهار داشت: پس از اقامه ی نماز بر پیکر این شهید عزیز توسط آیت اله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم  در ظهر روز پنج شنبه، مراسم تدفین آن شهید در گلزار شهدای فردوس برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم یادبود شهید خوشرو در شام شهادت بی بی دو عالم  همراه با نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله دژکام در مسجد الزهرا(س) برگزار می شود.


گفتنی است شهید عبدالرضا خوشرو در 6 مهرماه 1337در جهرم متولد شد و در 29آبان 1361 در سن 24 سالگی در عملیات محرم در منطقه دهلران به فیض شهادت نایل آمد.

برنامه استقبال از شهید عبدالرضا خوشرو در جهرم
برنامه استقبال از شهید عبدالرضا خوشرو در جهرم

نام:
ایمیل:
* نظر: