شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
مسئول کانون برتر بسیج مهندسین کشور :
مسئول کانون برتر بسیج مهندسین کشور گفت : گر امروز در سايه امنيت ملي صحبت از ساخت پارس جنوبي، پالايشگاه ها، سدها و خودكفايي در بخش هاي مختلف عمران، صنعت و كشاورزي مي شود، تمام اين فعاليت ها به خودباوري در تفكر بسيج بر مي گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناروی استان فارس  مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون که در سال اخیر به عنوان کانون برتر بسیج مهندسین کشور انتخاب شده است ؛ اظهار داشت : امروز بسیج به عنوان ميراث گرانبهاي امام راحل(ره) مي تواند منشأ تحولات بزرگ در دنيا باشد، همان الگويي كه هسته هاي مقاومت ظلم ستيز و عدالت خواه، در هر گوشه از جهان از آن بهره گيري مي نمايند .

مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعیین کننده دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز در سايه امنيت ملي صحبت از ساخت پارس جنوبي، پالايشگاه ها، سدها و خودكفايي در بخش هاي مختلف عمران، صنعت و كشاورزي مي شود  و اگر دولتمردان يكي پس از ديگري كارنامه درخشان خود را ورق مي زنند، زيبنده آن است كه  اشاراتي هر چند كوتاه براي نسل هاي آتي داشته باشند كه تمام اين فعاليت ها به خودباوري در تفكر بسيج بر مي گردد كه اجازه اشغال يك وجب از خاك اين مملكت را به دیگران نداد.

مهندس شفیعی در پایان ابراز تصریح کرد: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: