شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
فراشبند
مدیر کمیته امداد شهرستان فراشبند از ایجاد 100 فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، نعمت اله مموئی گفت: به همت کمیته امداد شهرستان این تعداد فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون ایجاد شده است.
وی افزود: این فرصت های شغلی  با اعتباری بالغ بر12 میلیاردو 690 میلیون ریال  به همت واحد اشتغال و خودکفایی در 11 ماهه سال 1395 ایجاد شده است .
وی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق ارائه مهارتهای شغلی و واگذاری تسهیلات اشتغالزائی از اولویت های کاری کمیته امداد است، افزود: این فرصت های شغلی در زمینه های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی و صنفی و صنعتی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان فراشبند تاکید کرد: ارائه مشاوره‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت‌ها و موقعیت های شغلی مناسب، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح های اشتغال و ارائه آموزش های تکمیلی در حین اجرای طرح اشتغال از جمله اقدامات کمیته امداد در بخش خودکفایی است.
ممویی اضافه کرد: ارزیابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی با قیمت مناسب از دیگر خدماتی است که کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان ارائه می‌دهد.  
وی همچنین به کاریابی جهت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاترکاریابی و فراهم سازی زمینه اشتغال مددجویان مورد حمایت ، بسته های تشویقی در نظر گرفته است.
مدیر کمیته امداد فراشبند ادامه داد: : در 11 ماه گذشته 30 طرح به مرحله خودکفائی رسیده که باعث خروج از چرخه حمایت امداد شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: