شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
فارس
کارشناس مسوول بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارزیابی فعالیت های هزار و 300 مراقب سلامت پزشک خانواده بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری  "وب دا" در شیراز، "فرانک فتحی" با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اجرای طرح تحول حوزه بهداشت، تلاش مراقبان سلامت در دستیابی به جامعه ای که از ابیشترین میزان سلامت برخوردار باشد، بر کسی پوشیده نیست که در همین راستا، ارتقای شاخص های سلامت و بهبود کیفیت خدمات سلامت، دو برنامه اساسی در اجرای طرح تحول حوزه بهداشت در معاونت بهداشتی دانشگاه است.

او ادامه داد: مدیریت توسعه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای ارزیابی علمی مراقبان سلامت، برای برنامه ریزی های آتی آموزشی، با برگزاری آزمون، سطح اطلاعات علمی مراقبان سلامت را مورد سنجش قرار داده تا بتوان راهکارهای مناسبی را برای ارتقای آموزش ها و در نهایت بالا بردن کمیت و کیفیت خدمات ارایه داد.

فتحی با بیان اینکه این آزمون در دو گروه برگزار شد، گفت: در شیراز، بیش از 750 مراقب سلامت در این آزمون، دانش علمی خود را محک زدند و در سایر شهرستان ها نیز این آزمون با محوریت مراکز آموزش بهورزی و نظارت آموزش بهورزی معاونت بهداشتی برگزار شد.

کارشناس مسوول بهورزی دانشگاه با برنامه ریزی صحیح، شاهد ارتقای سطح خدمات سلامت بوده و به هدف نهایی طرح تحول در حوزه بهداشت که بیشترین میزان سلامت برای عموم مردم است، دست یابیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: