يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه افتتاح مجتمع رفاهی فجر شیراز :
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تضمین کننده اشتغال ایرانی و استمرار تولید داخلی است، گفت: مردم با خرید کالای داخلی از تولید و اشتغال ایرانی حمایت کنند و اگر این حمایت استمرار داشته باشد شاهد شکوفایی و تقویت اقتصاد کشور خواهیم بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، آئین افتتاح مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز با حضور سردار  امامی مسئول خدمات کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی فجر در راستای ارائه خدمات و محصولات راه اندازی شده است، گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شده و پوشاک ایرانی -  اسلامی، خدمات بیمه، بیمه خدمات درمانی (ساتا)، لوازم خانگی ایرانی، محصولات غذایی، لوازم خودرو و سایر ملزومات موردنیاز در بخش های مختلف این مجتمع ارائه می شوند.

فرمانده سپاه فجر  با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تضمین کننده اشتغال ایرانی و استمرار تولید داخلی است، گفت: مردم با خرید کالای داخلی از تولید و اشتغال ایرانی حمایت کنند و اگر این حمایت استمرار داشته باشد شاهد شکوفایی و تقویت اقتصاد کشور و افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خانواده مومن ایرانی نباید دغدغه تهیه پوشاک اسلامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین بخش های مجتمع خدمات رفاهی فجر فروشگاه محصولات ایرانی - اسلامی است که محصولات موردنیاز را به خانواده های کارکنان و پیشکسوتان سپاه در استان فارس که بیش از 20 هزار نفر می باشند ارائه می کند.

سردار غیاثی افزود: محیط مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز و ارائه خدمات در آن  بر اساس اخلاق و مبانی اسلامی خواهد بود تا خانواده ها به راحتی و با اطمینان خاطر بتوانند خرید روزانه خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ارائه کالاهای تولید داخل کشور و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی اهداف مهم راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی فجر هستند، گفت: در فروشگاه های مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز تا حد امکان محصولات تولید داخل کشور و استان فارس ارائه می شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ایجاد بازار خرید برای محصولات تولید داخل و پروژه های اقتصاد مقاومتی رسالت مهم مسئولان اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: سپاه فجر فارس در راستای حمایت از تولید ملی و محصولات اقتصاد مقاومتی، فروشگاه محصولات طب اسلامی - ایرانی را در مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز فضای لازم برای برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی را داراست، خاطرنشان کرد: تمام محصولات و خدمات ارائه شده در مجتمع خدمات رفاهی فجر با هدف حمایت از اقتصاد و معیشت خانواده ایرانی پیش بینی شده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل موثر مقابله با تحریم های اقتصادی است، تاکید کرد: اشتغالزایی برای جوانان، ارتقای امنیت شغلی کارگران، ارتقای وضعیت معیشت خانواده ایرانی، ارتقای کیفیت کالای ایرانی و زمینه سازی برای صادرات محصولات کشور ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی و لازمۀ دستیابی به اقتصاد مولد و پویا هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: